Reacties

magixagent schreef op 13.02.2013 om 11:56 uur

Beste,
Als U programma volledig heeft geïnstalleerd, via hulp online actualiseren.
klik dan als u de foto heeft geactiveerd op Shift+ Y, er gaat een scherm open klik op foto designer starten, hier staat alles om U een antwoord te geven
succes met het mooie MAGIX product.

Willytje65 schreef op 14.02.2013 om 10:28 uur

Hallo

Nee het lukt niet, ik heb het programma Foto Designer 2013 onlangs geintalleerd, (had vroeger nr. 6), en als ik vraag om te actuliseren, zegt het dat er geen actulisatie is. 

Als ik een foto ophaal in 2013 en shift+y klik ,krijg ik helemaal niks,

Als ik een foto selecteer in fotomanager 2013 , krijg ik een venster dat niets met te maken heeft met foto desinger.

RiViS schreef op 14.02.2013 om 14:00 uur

Hallo Willy,

Met masker moet het toch kunnen, als je het combineert met Omtrekvervaging. Je maakt eerst de omtrek van het masker, daarna stel je de vervaging in. Je vindt dit gereedschap in de bovenste balk, aan de rechter kant. Als je er met de muis op gaat staan krijg je te zien: "wijzig grootte van omtrekvervaging", klik op het kleine driehoekje en stel dan met de schuifregelaar het aantal pixels voor de vervaging in (hij gaat tot 50).

In Hulp vind je een beschrijving onder Objecten vervormen/ Het Malgereedschap/ Omtrek vervagen. Je ziet het ook in Hulp onder de tab Index/ Omtrek vervagen

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 15.02.2013 om 16:37 uur

Oké , dank u wel , het is gelukt, alleen spijtig dat ge niet helderheid en contrast  in dezelfde bewerking kunt doen, na helderheid moet je opnieuw helemaal opnieuw beginnen voor contrast.

Maar ja ,je hebt dat ook niet iedere dag nodig, in ieder geval bedankt, het was dat wat ik zocht.