Reacties

mi-bo schreef op 25.02.2019 om 20:18 uur

@Pierre-Muisers

Beste Pierre,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Waar komen de beelden vandaan die U wilt digitaliseren.

Mvg

Michael

Bol schreef op 25.02.2019 om 20:54 uur

Hallo Pierre,

Je krijgt deze melding, omdat de video die je wilt opnemen, in een gecomprimeerde map wilt opslaan. Maak een nieuwe ongecomprimeerde map aan en sla de video hierin op.

Lees dit eens: http://www.hoedoejedit.be/40-een-gecomprimeerde-gezipte-map-maken-of-uitpakken-hoe-doe-je-dit

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.02.2019, 21:48, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.02.2019 om 22:02 uur

@Pierre-Muisers

Beste Pierre,

even terugkomend op mijn vraag om 20.18 uur.

Ik weet niet wanneer U de melding krijgt,

dit zijn 2 opties de eerste is met rode knop en de 2de als de rode knop wordt ingedrukt.

pas als het project is opgenomen en U klikt op Film Voltooien.

als U dan een gecomprimeerde map zou kiezen is het mogelijk dat het afgeraden wordt door het MAGIX programma, maar als U het op een mobiel apparaat wilt zetten is het we de juiste keuze.

Doe hiermee Uw voordeel.

Mvg

Michael

Bol schreef op 26.02.2019 om 00:04 uur

Hallo Pierre,

Hier een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord op 25.02.2019 om 20:54 uur. Je kan te allen tijde je opgenomen films opslaan in een gecomprimeerde (zip) map. Dit word je ten stelligste afraden, omdat als je een opgenomen film op de tijdlijn van bv. Video Easy of als je een film wilt afspelen met bv. Windows Mediaplayer, deze eerst moet worden uitgepakt. Daarom mijn advies maak een niet gecomprimeerde map aan. Eenvoudig gezegd een gewone map.

In onderstaande afbeelding zie je niet gecomprimeerde map en een gecomprimeerde (zip) map

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel,

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.02.2019, 00:08, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-