met mijn update naar video de luxe premium 2022 craht het programma steeds. Mogelijkerwijs heb ik te weinig werkgeheugen op de computer. Wat wordt geadviseerd?
Mij zeggen al deze gegevens niet zo veel. (voor mij moet een computer werken en hoe dat laat ik graag aan anderen over werkt daarvoor ben ik te oud) Ik heb gehoord dat ik waarschijnlijk 16 GB RAM nodig heb, en dat de intel i5 processor minimaal een nieuwere generatie moet zijn of een Intel i7. Als ik iets nieuws moet aanschaffen wil ik wel weten of dat nodig is en wat ik dan moet hebben. Het is hobby, ik gebruik geen 4K of hoger, full HD.
Geheugen, is wel erg weinig, maar zou moeten kunnen.
Misschien dat ik er overheen heb gelezen, nergens kunnen vinden wat voor schijf in de laptop zit, als dit toevallig een 5400 of 7200 toeren schijf is, zou dit ook een probleem kunnen zijn, wordt dit door een SSD schijf vervangen, zou Uw laptop goed zijn werk kunnen doen onder MVDL 2022
Volgens Magix,s minimale eisen zou het moeten kunnen lukken. maar uw systeem is wel erg aan de magere kant. Wat hier staat, dat een 7200 toeren een probleem zou kunnen zijn is absoluut niet waar. Zelf draai ik al jaren met 4 harde schijven van 2 Tb op 7200 toeren, met 16 Gb werkgeheugen. Het enige waar ik tegen aanloop met mijn PC (die zwaarder is dan uw PC) dat de export tijd, dus van de tijdlijn een MP2/4 maken héél erg lang duurt. Een montage van 60 minuten gaat bij mij dus 4 uur duren!