gaarne in contact met sales

BNT schreef op 10.05.2020 om 17:42 uur

Ik heb zojuist een testversie van Webdesigner premium gedownload voor oriëntatie,
Paar vragen;
- Volgens NL verkoopsites (Bol.com) is de software slechts door 1 gebruiker op 1 computer te installeren. Ik wil het op minimaal 2 machines hebben (desktop en laptop). Op de site van XARA staat dat het op 2 machines kan, en de premium op 3 machines. Is er daarom een wezelijk verschil in de XARA en MAGIX versie? -
- Als ik de premium versie aanschaf heb ik dus de toegang tot templates en widgets (zoals E-commerce). Volgens de advertentie is 'verdere download niet nodig'. Maar snap ik nu dat na het eerste jaar ik opnieuw moet betalen om van die templates en widgets gebruik wil blijven maken? Ik heb geen behoefte aan 24-7 updates aangezien het programma waar ik nu mee werk al sinds 2008 niet meer ondersteund word, Ik hoef ook niet een domeinruimte oid, die heb ik al.
Waar het mij om gaat is dat ik na een jaar nog steeds in staat kan zijn om een nieuwe site of pagina te maken waar ik oa thema's, navigatiebalken en paypal widgets op kan plaatsen zonder dat ik dan plots voor die zaken een nieuwe verlenging nodig moet hebben?
- en, wat KOST die verlenging per jaar als ik die nodig zou moeten hebben om alleen de widgets etc te kunnen gebruiken? Want dat kan ik nergens terugvinden.

Is er een mogelijkheid om direct met sales te bellen of zoiets?

Reacties

Bol schreef op 10.05.2020 om 18:03 uur

Hallo BNT,

Dit is het forum voor en door MAGIX gebruikers en staat geheel los van Magix Support. U kunt het beste u vraag stellen via: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.05.2020 om 18:03 uur

@BNT

Beste BNT,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

MAGIX Webdesigner Prem is onder 1 email adres te installeren op 2 Machines

Sinds 2016 is MAGIX overgegaan op 365 dagen upgrade, wilt U geen gebruik maken van de upgrade na 365 dagen, kunt U ook geen gebruik meer maken van de Online service.

wat kost een nieuw pakket

wat kost een upgrade dit is incl 2 Gb geheugen gebruik

Telefoonnummer van Bol.com is mij niet bekend

Telefoon nummer van Sales in Duitsland is +49 5741/3455-31

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator )

Wijziging aangebracht i.v.m meer info zie PNG ( koop en Update )

BNT schreef op 10.05.2020 om 18:21 uur

Beste Rob:
Dank, maar mijn vraag had niet met technische support te maken.

BNT schreef op 10.05.2020 om 18:27 uur

Beste Michael
Waarom is er een versie 11 en 12 premium (uitgegeven in 2018) als deze dus eigenlijk twee jaar eerder al door een 365 versie is vervangen? Als ik versie 11 koop heb ik dus hetzelfde als versie 12?
En dus een verlenging van het gebruik van de software is hetzelfde als een upgrade (60 euro)
Welke functies verlies je dan na 365 dagen... krijg je dan een versie zoals de proef-versie? Dat je dan dus niet meer basale dingen als een navigatie balk kunt plaatsen?
Zoiets als een auto kopen waarbij na 12 maanden de elektrische ramen of de verwarmde buitenspiegels niet meer werken mits je elk jaar een bedrag betaald?
Je begrijpt dat ik daar toch iemand van sales over wil spreken

Bol schreef op 10.05.2020 om 18:29 uur

Hallo BNT,

U zou ook een mailtje kunnen sturen naar: infoservice@magix.net

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.05.2020 om 18:46 uur

@BNT

Beste BNT,

Dank voor Uw Feedback.

" Als ik versie 11 koop heb ik dus hetzelfde als versie 12? "neen MWD 11 is een volledig pakket en MWD van 2016 is het eerste upgrade pakket

MAGIX Webdesigner 11 is uitgekomen

Daarna is er MAGIX Webdesigner 365 uitgekomen,

en nu is versie MAGIX Webdesigner 17 te koop sinds 25.03.2020

Als U iemand van Sales wilt spreken is het telefoonnummer +49 5741/3455-31 te bereiken kantoor uren ( alles in het Duits )

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator )

 

BNT schreef op 10.05.2020 om 20:54 uur

Beste Michael.
Dank voor je antwoord.
Ik zal morgen zeker dat nummer gaan bellen... ! 😀

BNT schreef op 11.05.2020 om 12:33 uur

Mooi, dat nummer gebeld... krijg je nadat je allemaal menuutjes doorbent een bandje met daarop dat ze ivm corona geen telefonische informatie kunnen geven.
Mooi, zit ook al 2 weken op informatie via twitter, facebook en email te wachten.
Blijkbaar WILLEN ze niets verkopen

mi-bo schreef op 12.05.2020 om 14:29 uur

@BNT

Beste BNT,

dit is een vervelend bericht.

Ja het is Covid-19 tijd ook in Duitsland, en zal men daar ook beperkt werken, mogen alleen maar met een brief van het bedrijf naar buiten om naar de zaak te gaan.

Als U nu MWD Prem 17 zou kopen dan zal er na ongeveer 340 dagen U dit bericht op Uw Pc zien staan bij het Openen van MWD Prem.

Misschien heeft U aan deze info meer.

Maar er zullen Retailers zijn die misschien MWD prem 11 nog te koop hebben en die werkt volledig na registreren en zonder update service.

Met vriendelijk groet,

Michael ( Moderator )

BNT schreef op 12.05.2020 om 15:34 uur

Dank... Hmmm. dus versie 11 werkt ook na een jaar nog zonder elk jaar te moeten bij-betalen?
Hmm... DAT is iets waar ik mee kan...
Want, kijk... waar het mij om gaat is dat als ik na 365 dagen een item om te verkopen op de site wil zetten en ik kan niet meer beschikken over een [paypal] button.... of als ik een nieuwe site wil maken en ik kan geen navigatie-balk plaatsen.... dáár ging het me om.