functie MPEG-4 codec werkt niet

vandervalk schreef op 31.05.2023 om 20:03 uur

nadat ik een update naar windows 11 hebt gedaan werkt de functie MPEG-4 codec niet meer zowel bij video de lux en ook phote de lux. ik heb van alles al geprobeerd maar niets werkt . ook opnieuw installeren werkt niet. ook niet als administrator opstarten ook niet ? ik gebruik versie 22.0.3.172 video de lux 2023 Premium

ik ben helemaal niet blij, wie komt er met de juiste oplossing

Reacties

Bol schreef op 31.05.2023 om 21:23 uur

Hallo @vandervalk,

Wat u zou kunnen proberen is om de programma-instellingen op de standaardwaarde terug te zetten. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma instellingen terugzetten op de standaardwaarde.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.05.2023 om 22:26 uur

Hallo @vandervalk,

...Nadat ik een update naar windows 11 hebt gedaan werkt de functie MPEG-4 codec....

Als u het over het MPEG-4 (MainConcept) heeft, dan is deze niet meer aanwezig in VDL 2023 versie 22.0.3.172.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vandervalk schreef op 01.06.2023 om 17:14 uur

probleem is nog niet opgelost , volgende week heb ik contact met support van Magix

ik heb nog wat pogingen gedaan, maar kom er niet uit .

 

Bol schreef op 01.06.2023 om 18:06 uur

Hallo @vandervalk,

Dat is mooi, dat u contact hebt gelegd met Magix Support. Maar u hebt nog geen antwoord gegeven of het om codex Mpeg-4 (standaard) of de codex Mpeg-4 (Mainconcept) gaat.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vandervalk schreef op 01.06.2023 om 18:16 uur

het gaat om Mpeg-4 standaard denk ik ik zie niets over Mainconcept?