Functie 'Groeperen' werkt niet bij 'Audio-video-offset instellen...'??

Gerard-Frijters schreef op 31.08.2023 om 09:55 uur

Video de Luxe Plus versie 22.0.3.172 (UDP3).

Stel ik heb een film die bestaat uit deel 1 en uit deel 2.

Ik wil de 'Audio-video-offset instellen...' op twee frames terug (dus << 2 frames). Waarom kan ik dan bijvoorbeeld niet de 'Groeperen' functie voor deel 1 en deel 2 gebruiken? Ik moet dus 'twee frames terug' voor deel 1 en daarna 'twee frames terug' voor deel 2 instellen.

Reacties

Bol schreef op 31.08.2023 om 15:02 uur

@Gerard-Frijters

Hallo Gerard,

Waarom Audio-video-offset niet kan worden gegroepeerd zodat alles ineen keer op de gewenste aantal frames kan worden ingesteld. Helaas heb ik daar het antwoord niet op. Ik heb het wel kunnen reproduceren. Ik moet dit ook afzonderlijk doen. Persoonlijk, denk ik dat het toch als twee filmfragmenten wordt gezien en dus afzonderlijk behandeld dient te worden. Daarom adviseer ik u om uw vraagstelling eens voor te leggen aan Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Laat het forum weten wat Magix Support u als antwoord hebt gegeven.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Frijters schreef op 31.08.2023 om 15:32 uur

OK, ik heb dezelfde vraag naar infoservice@magix.net in het Nederlands gestuurd. Bedankt voor de tip Bol.

Bol schreef op 31.08.2023 om 17:52 uur

@Gerard-Frijters

Hallo Gerard,

U kunt in het Nederlands communiceren met Magix Support Duitsland. Zij gebruiken hiervoor een goede vertaalprogramma voor. Ik ben ook zeer benieuwd wat het antwoord hierop is.

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-