Foutmelding met opstarten: In het programma is een zwaarwegend problee

SusanB schreef op 26.11.2021 om 14:26 uur

Video Deluxe: Foutmelding met opstarten: In het programma is een zwaarwegend probleem opgetreden: fout in module VCRUNTIME40.dll. Geeft aan dat er een reeds een film geopend is, maar dit is niet het geval. Ik kan alleen het programma afsluiten, niet verder. Ook wanneer ik kies voor programma voortzetten.

Opgestart als administrator, werkt niet

Magix Video Deluxe verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Dezelfde melding met iets andere omschrijving nml: Foutmelding met opstarten: In het programma is een zwaarwegend probleem opgetreden: fout in module MSVCR120.dll.

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt

Groet,

Susan

Reacties

sipke schreef op 27.11.2021 om 20:59 uur

Ik weet niet of het de oplossing is maar probeer eens bestand/opruimassistent.

Bol schreef op 27.11.2021 om 23:26 uur

@SusanB

Hallo Susan,

...Geeft aan dat er een reeds een film geopend is....

Zie dit antwoord: Een film reeds geopend...

Zie dit antwoord: fout in module VCRUNTIME40.dll en MSVCR120.dll

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.11.2021 om 12:43 uur

@SusanB

Beste Susan.

Daar U op geen enkele hulp reageer, misschien is het probleem opgelost,

Hieronder een link van MAGIX Support ivm met Uw probleem

https://www.magix.info/nl/support/artikel/vermiste-bestandswaarschuwing-msvcrxxx-dll-mfcxxx-dll-of-dsp-dll--8/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

SusanB schreef op 29.11.2021 om 16:32 uur

Hallo Michel, Rob en Sipke,

Bedankt voor jullie reacties. Excuses voor mijn late reactie. Het was een erg druk werk weekend. Ik heb eerst Michel zijn advies uitgeprobeerd. Dus alle Microsoft Visual C++ pakketten verwijderd, vervolgens opnieuw geïnstalleerd -> dezelfde foutmelding.

Vervolgens Rob zijn advies gevolgd en alle caches verwijderd. En het programma start weer op! Super fijn, dankje

 

Groet,

 

Susan

Bol schreef op 29.11.2021 om 16:50 uur

@SusanB

Hallo Susan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstelling van uw filmprojecten.

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-