Reacties

mi-bo schreef op 04.01.2013 om 10:25 uur

Beste.
MAGIX gebruikers hebben de mogelijkheid om Free 500mb te gebruiken om film, muziek ,foto's op de site te zetten.
dit kunt u in mpeg2 & mpeg4 doen, dit kunt u beschermen door invoering van een code, maar ook direct voor publiek , publiceren, waarom zal u dan een andere organisatie aanspreken zoals utube waar u het over heeft
succes met het mooie MAGIX product.

sipke schreef op 04.01.2013 om 12:10 uur

Ook als ik probeer via Magix te uploaden werkt het niet, hoewel er geen foutmelding komt.

Cinecor schreef op 04.01.2013 om 13:22 uur

Waarmee en hoe heeft u gecontroleerd dat het een "normale" Mpeg4 file is? Is die file geëxporteerd uit Magix Video de Luxe of een ander programma?

Cinecor schreef op 04.01.2013 om 13:27 uur

Beste.
MAGIX gebruikers hebben de mogelijkheid om Free 500mb te gebruiken om film, muziek ,foto's op de site te zetten.
dit kunt u in mpeg2 & mpeg4 doen, dit kunt u beschermen door invoering van een code, maar ook direct voor publiek , publiceren, waarom zal u dan een andere organisatie aanspreken zoals utube waar u het over heeft
succes met het mooie MAGIX product.

Als ik het goed begrijp bedoelde de vragensteller met "utube" de site van YouTube en niet de site van Magix. Met die laatste bereik je natuurlijk veel minder mensen dan via YouTube. We zijn de juiste trefwoorden daar van groot belang.

sipke schreef op 04.01.2013 om 13:39 uur

Waarmee en hoe heeft u gecontroleerd dat het een "normale" Mpeg4 file is? Is die file geëxporteerd uit Magix Video de Luxe of een ander programma?

 

De diaserie is met maxig gemaakt. Je brengt me wel op een idee om het eens met een gratis prog te proberen.