Foutmelding bij uploaden muziekproject naar SoundCloud

Steve-vanWeelij schreef op 28.10.2022 om 13:42 uur

Beste,

Ik krijg de volgende foutmelding wanneer ik mijn project naar SoundCloud wil uploaden.

Stappen:

Bestand > Export > Gebruikelijke exportopties > Op SoundCloud publiceren > Vul [Titel], [Beschrijving] en [Trefwoorden] in, Versturen 'Privé' > OK > foutmelding 'Bij het uploaden van uw bestand is een fout opgetreden. Probeer het a.u.b. later nog eens'.

Ik heb getest door in te loggen op SoundCloud met mijn facebook account en ik heb getest door in te loggen met een SoundCloud account rechtstreeks met mijn mailadres. Daarnaast heb ik ook geprobeerd om een andere internet browser als standaard in te stellen.

Ik kreeg 1 keer de volgende foutmelding: Bij het verzenden van een serveraanvraag is een fout opgetreden. Support-informatie: MagixOFA, v 1.0.12.13, 0x80004005, MxHttpFile.ccp, 1565

Reacties

mi-bo schreef op 28.10.2022 om 14:17 uur

@Steve-vanWeelij

Heeft U een account aangemaakt bij Sound Cloud.

Gr

Michael

Steve-vanWeelij schreef op 28.10.2022 om 14:18 uur

@Steve-vanWeelij

Heeft U een account aangemaakt bij Sound Cloud.

Gr

Michael

Ik heb twee SoundCloud accounts. Eentje die connected is met mijn facebook account, en eentje gewoon op mijn mailadres.

mi-bo schreef op 28.10.2022 om 14:24 uur

@Steve-vanWeelij

Dank voor Uw Feedback.

Dan kunt U het beste Uw probleem voor voorleggen bij infoservice@magix.net daar kunnen ze U precies vertellen wat het probleem is (support is in de weekend gesloten, )

Gr

 

Michael

mi-bo schreef op 28.10.2022 om 14:52 uur

@Steve-vanWeelij

Welke versie van MMM heeft , gezien in MMM2023 Prem dit niet meer mogelijk is, wel optie via

Hulp,

song uploaden naar Producer Base

Gr

Michael

SP. schreef op 28.10.2022 om 14:54 uur

@Steve-vanWeelij U zou uw projecten nog steeds als audiobestanden moeten kunnen exporteren en handmatig in uw internetbrowser kunnen uploaden.

 

You should still be able to export your projects as audio files and upload them manually in your internet browser.

Bol schreef op 28.10.2022 om 15:13 uur

@Steve-vanWeelij

Hallo Steve,

Voor zover ik het kan beoordelen is dit een installatie probleem.

Zie:

Misschien, dat een herinstallatie uw probleem oplost.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-