Reacties

Bol schreef op 22.03.2019 om 11:04 uur

Hallo Joost,

Zie de foutmeldingen op jouw afbeelding.

  1. verlaag de recording speed
  2. het kan zijn, dat de CD-R schijf beschadigd is
  3. kijk eens bij apparaatbeheer of er bij DVD-/cd-rom-stations een ? of ! staat.
  4. https://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_oversize.shtml#Oversizing

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2019, 11:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.g.gerbranda schreef op 22.03.2019 om 12:32 uur

Rob, mijn dank voor je reactie. Helaas kan ik slechts 31x of 62 maal instellen.

De laagste snelheid aanklikken helpt niet.

Ik ga nog een ander schijfje proberen

 

je hoort,

 

joost

Bol schreef op 22.03.2019 om 17:55 uur

Hallo Joost,

Vanmiddag heb ik Magix Audio Cleaning Lab maar eens in een beveiligde omgeving geïnstalleerd. Ik heb jouw foutmelding kunnen reproduceren. Zie afbeeldingen. Wat je zou kunnen doen is, om dit probleem voor te leggen aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php . Wanneer de updateservice nog niet is verlopen, dan is dit gratis, anders moet je een ticket kopen.

Wat mij wel is opgevallen, dat de gemaakte audio CD, bij mij, gewoon kan worden afgespeeld.

Groet,

Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2019, 18:19, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 22.03.2019 om 19:07 uur

@j.g.gerbranda

Beste Joost,

Over welke versie van MAGIX Audio Cleaning Lab schrijft U.

Ik ben zelf in bezit van versie 2016 en dit is mijn resultaat.

 

Misschien als U het geheel opnieuw installeer, moet het weer gaan werken

Mvg

Michael

Bol schreef op 22.03.2019 om 22:27 uur

Hallo Joost,

Het forumlid Mi-Bo heeft het over MAGIX Audio Cleaning Lab 2016, terwijl ik MAGIX Audio Cleaning Lab 2017 voor jou geïnstalleerd heb. Omdat ik jouw foutmelding hiermee kon reproduceren, mag / kan ik aannemen, dat jij ook MAGIX Audio Cleaning Lab 2017 geïnstalleerd hebt staan. Het heeft dan ook geen zin om deze te herinstalleren, maar dit voor te leggen aan Magix Support.

Groet,

Rob

Aanvulling 22-03-2019 om 23:00

Dit is een forum voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Alle forumleden, die op dit forum een antwoord geven, zijn geen Magix medewerkers

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2019, 23:01, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-