Vanmiddag heb ik Magix Audio Cleaning Lab maar eens in een beveiligde omgeving geïnstalleerd. Ik heb jouw foutmelding kunnen reproduceren. Zie afbeeldingen. Wat je zou kunnen doen is, om dit probleem voor te leggen aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php . Wanneer de updateservice nog niet is verlopen, dan is dit gratis, anders moet je een ticket kopen.
Wat mij wel is opgevallen, dat de gemaakte audio CD, bij mij, gewoon kan worden afgespeeld.
Het forumlid Mi-Bo heeft het over MAGIX Audio Cleaning Lab2016, terwijl ik MAGIX Audio Cleaning Lab 2017 voor jou geïnstalleerd heb. Omdat ik jouw foutmelding hiermee kon reproduceren, mag / kan ik aannemen, dat jij ook MAGIX Audio Cleaning Lab 2017 geïnstalleerd hebt staan. Het heeft dan ook geen zin om deze te herinstalleren, maar dit voor te leggen aan Magix Support.
Groet,
Rob
Aanvulling 22-03-2019 om 23:00
Dit is een forum voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Alle forumleden, die op dit forum een antwoord geven, zijn geen Magix medewerkers