Beste magixgebruikers
Helpppppppp. Ik heb nieuwe Lenovo pc windows 10 sinds 3 maanden en nieuw Magix de Luxe Premium 21 aangeschaft ook in mei 2021. Ik heb hieraan 2 externe schijven via de snelste usb aansluiting. Nooit problemen mee gehad. Ik werk al met magix sinds 2005.
Toekomstig komen deze te vervallen. Dit is mijn laatste project op deze wijze.
Geen problemen tot vandaag. Ik heb net dagen gewerkt aan een film en krijg deze nu met geen mogelijkheid meer geopend. Behoorlijk paniek nu dus. Ook backup bestanden geven geen teken van leven.
De volgende foutmeldingen: Dit na het proberen te openen van het project stopt het laden vaak rond de 77%. Dan geeft hij aan: Verzoek om geheugentoewijzing mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden.
Daarna Probleembehandeling: Fout in module "MSVCR120.dl."(Laadadres: 0x00007FFBECE30000) op adres 0x00007FFBECE6C6A8 (Uitzondering 0xc0000005`ÄCCESS_VIOLATION")
Daaronder staat Actueel project opslaan.
Geopende films: C:/Users/Gebruiker/Documents/MAGIX/Video deluxe Premium/ en de naam van het project
Verder klapte de film met regelmaat zomaar eruit en ben ik zelfs 2x 4 uur werk kwijt geweest. Dus beste Magix gebruikers: Help aub. Ik kan ook geen telefoonnummer meer bespeuren van een Magix Helpdesk. Bestaat deze uberhaupt nog dan heel graag hier het nummer van te ontvangen.
Alvast bedankt ieder.