foutmelding

nikkie36 schreef op 04.08.2021 om 21:52 uur

Als ik in een project werk gebeurt het regelmatig dat wanneer ik op effecten of titeleditor klik er een scherm met rood/wit kruis opent dat zegt:In het programma is een zwaarwegend probleem opgetreden.

Dan kan ik het programma voortzetten, maar dan zegt die dat het zich in een instabiele toestand bevindt. Dus ik kan eigenlijk dan alleen maar het programma sluiten. Waneer ik de desktop opnieuw opstart gaat het goed, soms ook niet.

Ik werk in windows 10.

met videodeluxe 17 (versie 17 en niet 2017).

Begrijpt dat deze versie niet lekker werkt met windows10. Wat t e doen Michael?

 

Reacties

mi-bo schreef op 04.08.2021 om 22:10 uur

@nikkie36

Beste Nikkie.

Om een correct antwoord te krijgen, gaat het probleem over MVLD 17 (Wat niet lekker onder Windows 10 zal werken)of MVDL 2017.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 04.08.2021 om 23:41 uur

@nikkie36

Beste Nikkie.

Als U zonder problemen verder wil gaan met Uw hobby, mooie montage's maken,dan is een optie na te denken om MAGIX vdl 2021 te kopen.

Of terug gaan naar Windows 7

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.08.2021 om 23:53 uur

@nikkie36

Hallo Nikkie,

....wanneer ik op effecten of titeleditor klik er een scherm met rood/wit kruis opent dat zegt:In het programma is een zwaarwegend probleem opgetreden.....

U ziet rood/wit kruis op scherm. Kan het zijn, dat de titeleditor en de effecten NewBlueFX plugins zijn? Als dat zo is neem dan contact op met support van NewBlueFX.com.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-