Foutcode -5

FREKL schreef op 26.03.2021 om 17:46 uur

Bij start Video de Luxe Plus 2017 zie ik heel kort het logo en dan slechts een venstertje met foutmelding -5 (kan niet starten). Wie weet waar die code voor staat en/of de oplossing ? Win10-systeem.

Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2021 om 17:54 uur

@FREKL

Beste Frekl

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Niet wetend met welk Windows systeem U werkt

Lees deze omschrijving eens:

http://www.nldit.com/computerstoring/troubleshoot-computer-errors/201309/199421.html

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

FREKL schreef op 26.03.2021 om 18:02 uur

Dank Michael ! Ik werk met Win10, sorry. Het linkje van jou geeft een (slecht)vertaalde uitleg en mogelijk oplossing. Ik ga zoeken naar SubInACL op de Windows-website, want begrijp dat dat de oplossing wellicht kan brengen. Ik vond het vreemd dat ik op de Magix-site geen overzicht met foutcodes kon vinden; klopt dat ?

mi-bo schreef op 26.03.2021 om 18:13 uur

@FREKL

Beste Frekl.

Dank voor Uw Feedback.

Bij de storing oplossing van MAGIX staat geen foutcode - 5

Vandaar de link.

Succes met zoeken naar de juiste oplossing.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.03.2021 om 18:19 uur

@FREKL

Hallo Frekl,

Zelf heb ik de foutmelding -5 nog nooit gezien. Misschien dat het volgende uw probleem kan oplossen.

Doe het volgende:

  • verwijder eens het Videodeluxe.ini bestand, het kan zijn dat deze corrupt is geworden.
  • wanneer u deze verwijderd hebt, wordt dit INI bestand weer automatisch aangemaakt bij het opstarten van VDL 2017.
  • Let op!! Nu wordt alle programma-instellingen gereset incl. uw persoonlijke instellingen.

Hebt u ook al eens een systeem-bestands-controle gedaan: [klik hier]

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.03.2021, 18:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FREKL schreef op 26.03.2021 om 18:37 uur

Dank allen ! Ik ga er komende dagen mee aan de slag, dat verwijderen van *.ini ken ik en lijkt mij mooi om eerst mee te starten. Als het niet helpt kan ik altijd een kopie terugzetten.

Bol schreef op 27.03.2021 om 15:49 uur

@FREKL

Hallo Frekl,

Misschien hebt u wat aan deze link "Fout 5: Toegang wordt geweigerd fout in Windows 10 [FULL FIX]". [klik hier]

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.03.2021, 15:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-