Foutcode -24

Ruud-vanSandijk schreef op 29.12.2020 om 14:01 uur

Goedemiddag,

Ik heb de nieuw vdl 2021 aangeschaft. Ik werkte met vdl 2020. Alles ging goed tot dat ik het programma opstarten. Ik krijg dan de volgende melding:

Dit serienummer is al met een ander emailadres geregistreerd. Neem contact op met support. Foutcode: -24.

Ik snap hier niets van want ik heb het met mijn eigen mail online gekocht en het is ook naar het bekende mailadres gestuurd om te downloaden.

Heeft iemand een idee?

gr, Ruud

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2020 om 14:18 uur

@Ruud-vanSandijk

Beste Ruud.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Staat het programma niet 2x onder in de balk.

Dan kan het gebeuren dat U deze melding krijgt.

Sc6

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 29.12.2020 om 15:57 uur

@Ruud-vanSandijk

Beste Ruud,

een aanvulling:

dit is een link van MAGIX Support

https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 29.12.2020 om 18:21 uur

@Ruud-vanSandijk

Hallo Ruud,

....Ik heb de nieuw vdl 2021 aangeschaft. Ik werkte met vdl 2020. Alles ging goed tot dat ik het programma opstarten......

Hebt u toevallig VDL 2021 over VDL 2020 heen geïnstalleerd of hebt u via Hulp / online actualisering VDL 2020 geüpgraded naar VDL 2021?

Als u VDL 2021 opnieuw hebt geïnstalleerd, adviseer ik u alles wat VDL betreft deinstalleren en dan in zijn geheel opnieuw te installeren. zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/

Hiervandaan kan ik u niet zeggen of dit voor u de oplossing is, maar niet geschoten is altijd mis.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanSandijk schreef op 30.12.2020 om 09:23 uur

Dank jullie wel, het is gelukt. De oplossing was uiteindelijk het oude registratienummer. Heel bijzonder maar goed het werkt. Wel apart dat je een nieuw nummer krijgt en dat je dan een oud nummer moet gebruiken....Maar het werkt......

Nogmaals dank..

mi-bo schreef op 30.12.2020 om 10:01 uur

@Ruud-vanSandijk

Beste Ruud,

Dit is een goed bericht dat U het probleem zelf heeft opgelost, en op het Forum heeft gezet.

Toch een vraag aan U, over welke versie van MAGIX vdl ging het eigenlijk.

MAGIX vdl classic heeft geen update mogelijkheid, moet dan opnieuw worden gekocht met een nieuw serienummer, en kan het oude nummer niet worden gebruikt van 2020

MAGIX vdl Plus & Prem is het wel mogelijk dat U een upgrade koopt en blijft het oude serie nummer( van 2020 ) van kracht, mits U een volledig nieuw pakket koopt dan zit daar wel een nieuwe serienummer bij.

Misschien wilt U hier nog op reageren.

Rustige Jaarwisseling en een gezond 2021 met veel film en montage plezier.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Ruud-vanSandijk schreef op 30.12.2020 om 10:13 uur

Beste Michael,

Het betreft de VDL Premium update naar 2021. Ik werkte met VDL premium 2020.

mvgr, Ruud

Bol schreef op 30.12.2020 om 10:40 uur

@Ruud-vanSandijk

Hallo Ruud,

....Wel apart dat je een nieuw nummer krijgt en dat je dan een oud nummer moet gebruiken.....

Ik vind het als moderator vreemd, dat u bij het verlengen van uw updategarantie een nieuw nummer hebt gekregen. U kunt dan via: hulp / online actualiseren de laatste versie van VDL binnenhalen. Begin de door u verkregen nieuwe nummer met P3-xxxxx-xxxxx-xxxxx? Kan het zijn, dat dit een G3-xxxxx-xxxxx is?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.12.2020, 10:41, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.12.2020 om 10:43 uur

@Ruud-vanSandijk

Beste Ruud, Dank voor Uw Feedback.

Dan is het duidelijk,

U heeft bij MAGIX vdl 2021 Prem geen serienummer ontvangen vandaar dat U de serienummer van MAGIX vdl 2020 Prem heeft gebruikt U heeft € 69,99 betaald i.p.v. € 79,99

Veel film en montage plezier in 2021 en blijf gezond

M.vr.gr

Michael