foutcode 24

henk-z schreef op 13.09.2020 om 10:54 uur

Hallo lui, ik krijg bij het starten van video de luxe foutcode 24. de inloggegevens kloppen hoewel de foutmelding zegt ''dit serienummer is al met een ander emailadres geregistreerd. neem contact op met MAGIX Support''.

Dat laatste is een ramp, je komt in een loop en kan niets vragen. Iemand suggesties?

gr

henk zwennes

Reacties

mi-bo schreef op 13.09.2020 om 11:18 uur

@henk-z

Beste Henk,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Deze link geeft aan wat U het beste kunt doen

https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/

Gezien U vandaag met een nieuw account heeft ingelogd, wat was Uw eerdere account, daarmee heeft U zich vermoedelijk eerder aangemeld en die zal U moeten gebruiken om te activeren.

Sc6

Michael ( FM )

Bol schreef op 13.09.2020 om 18:29 uur

Hallo Henk,

Als u uw oude emailadres niet meer kunt achterhalen, stuur dan eens een mailtje naar: shop@magix.net met daarin uw emailadres, serienummer en uw vraagstelling. Zij kunnen u verder helpen.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanSandijk schreef op 28.12.2020 om 17:26 uur

Dag beste mensen,

Ik heb vandaag VDL 2021 gedownload en geïnstalleerd. Ik krijg ook de foutcode -24. Ik heb geen ander emailadres, mijn gegevens gecontroleerd met de link van Henk. Verder geen enkele info te vinden hoe verder. Want is er aan de hand?

Gr, Ruud

.