fout melding bij exporteren van film naar MP4

tjima schreef op 23.03.2022 om 13:34 uur

Hallo ik heb ineens een probleem. en wel deze :

ik kan mijn film niet meer exporteren naar MP4 krijg telkens een melding.

wat gaat hier fout ??

gr Tjima

 

Reacties

mi-bo schreef op 23.03.2022 om 13:45 uur

@tjima

Beste Haveman

Er is ergens iets fout gegaan, dan is altijd mogelijk met een PC.

weg klikken en dit doen zoals het is omschreven

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Bol schreef op 23.03.2022 om 13:56 uur

@tjima,

Hallo Haveman,

Deze foutmelding is van algemene aard en kunt door sturen naar Magix Support. U krijgt zelf hierop nooit een antwoord terug, maar als u op foutmelding tonen klikt, dan kunt u zien wat deze foutmelding inhoud. Wat zou kunnen doen, in om Video Deluxe terug te zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tjima schreef op 23.03.2022 om 14:10 uur

Ok ga ik proberen Bol

tjima schreef op 23.03.2022 om 15:38 uur

Hallo Rob

net mijn programma opnieuw ingesteld op standaard waarden, maar helaas zonder resultaat.

kan nog niet exporteren naar MP3

 

gr tjima

Bol schreef op 23.03.2022 om 15:59 uur

@tjima.

Hallo Tjima,

U schrijft MP3 dit moet toch zijn MP4? Wat is het versienummer van uw Video Deluxe.

Als u een nieuw project aanmaakt en deze exporteert als MP4, wat is dan het resultaat.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.03.2022, 16:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tjima schreef op 23.03.2022 om 16:52 uur

inderdaad moet zijn MP4

ik werk nu met versie Video de Luxe 2018

als ik een nieuwe project aanmaakt maakt ie wel een MP4 bestand

 

Bol schreef op 23.03.2022 om 17:54 uur

@tjima

Hallo Tjima,

Omdat u, als u een nieuw MVP projectbestand aanmaakt en deze wel als een MP4 bestand kan exporteren, dan is uw MVP-projectbestand corrupt. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Als het goed is wordt er om de 10 minuten een back-up aangemaakt. Er zijn nu twee mogelijkheden:

  1. uw film opnieuw samenstellen
  2. laat een Back-up-project bestand.

Voorbeeld uit VDL 2022

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tjima schreef op 23.03.2022 om 17:58 uur

Hallo Rob

Mijn MVP bestand in nieuw project geplaats en nu exporteert het wel naar een MP4 bestand..

en opgeslagen in de Video map.

dus eindelijk gelukt

Dank voor je tips

Gr Tjima

Bol schreef op 23.03.2022 om 18:04 uur

@tjima

Hallo Tjima,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat uw probleem is opgelost. Succes met het samenstellen en exporteren van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-