Reacties

Bol schreef op 25.10.2024 om 17:40 uur

@marnixvandersteene

Hallo Marnix,

Een foutmelding "igd11dxva64.dll" is meestal gerelateerd aan de Intel grafische driver. Kijk eens of uw videokaart drivers nog up-to-date zijn. Zie: Download Intel Drivers and Software

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

PS. ik heb een van uw twee topics er één daarvan onzichtbaar gemaakt.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marnixvandersteene schreef op 28.10.2024 om 09:26 uur

Dag Rob.

Dank voor de vlugge melding. Het blokkeren van het beeld is opgelost. Met de foutmelding ben ik nog bezig. Het is wel zo dat ik het probleem heb met de beelden van mijn nieuwe GSM en niet met de oude. Dus het zal wel aan de kaart liggen op mijn PC. Ik ga het verder onderzoeken. Ik hou u op de hoogte.

Groeten

Bol schreef op 28.10.2024 om 11:34 uur

@marnixvandersteene

Hallo Marnix,

Het doet mij deugd om te lezen, dat de blokkeren van het beeld is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

....Het is wel zo dat ik het probleem heb met de beelden van mijn nieuwe GSM en niet met de oude. Dus het zal wel aan de kaart liggen op mijn PC....

Kunt u omschrijving geven wat de problemen zijn tussen uw nieuwe GSM en uw oude GSM. Filmt u nu op HEVC (H.265) i.p.v AVC (H.264)? Wat is de merk en type van uw GSM

Wat is uw computerconfiguratie:

• Wat is uw processor
  • Hoeveel RAM geheugen
  • Welke grafisch kaart

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 28.10.2024, 11:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marnixvandersteene schreef op 29.10.2024 om 16:48 uur

Dag Rob, GELUKT !!! 😅

Dank u wel met de professionele ondersteuning. Heb er twee dagen op gezwoegd en u bracht mij de oplossing.

De opname stond op HEVC i.p.v. AVC. alles werkt nu naar behoren. Als u naar Gent komt gaan we samen een pint drinken.

Groeten en nog eens bedankt.

marnixvandersteene schreef op 29.10.2024 om 18:11 uur

Dag Rob,

Heb toch nog een probleempje, heb al die beelden en video's op HEVC die moeten worden geconverteerd naar AVC en dat gaat enorm traag. Is er een snellere manier voor het omzetten?

Of moet ik een nieuw programma van Magix downloaden, momenteel een upgrade + prodad add-on

video deluxe 2025 premium met pro DAD Hide V2, kan deze de films op HEVC verwerken?

groeten

Bol schreef op 29.10.2024 om 23:12 uur

@marnixvandersteene

Hallo Marnix.

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw probleem is opgelost om de functie Video's met hoge efficiëntie uit te schakelen en weer op AVC (H.264) bent gaan filmen. Bedankt👍 voor u terugkoppeling.

....heb al die beelden en video's op HEVC die moeten worden geconverteerd naar AVC en dat gaat enorm traag. Is er een snellere manier voor het omzetten?....

Daar is zeker een snellere manier voor download dan HandBrake (freeware)

... Kan Video Deluxe 2025 premium films HEVC verwerken?...

U zou uw Video Deluxe 2023 kunnen upgraden naar Video Deluxe 2025 Plus | Premium ad: € 29,99 | € 39,99. Alleen moet u dan nog wel de HEVC codec ad. €4,99 aanschaffen. HEVC codec ook aanschaffen en gebruiken is ook al mogelijk in de VDL 2023 versies?

Mocht u nog vragen hebben laat het mij gerust weten.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2024, 23:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

marnixvandersteene schreef op 30.10.2024 om 14:09 uur

Dag Rob,

Heb verder gezocht naar de HVC codec ad. 4,99 Euro voor aanschaffen in de VDL 2023 versie, maar kan deze maar niet vinden, kan u mij op weg helpen,

Bedankt, Marnix

Bol schreef op 30.10.2024 om 15:27 uur

@marnixvandersteene

Hallo Marnix,

Ik kan u zeker verder op weg helpen.

Doe het volgende:

• zet een mp4 bestand op de tijdlijn
  • ga naar: Bestand / Film exporteren / Video als HEVC
  • klik op: Naar de shop
  • Volg de instructie
  • Na betaling van € 4,99 via bv. IDEAL ontvang je een mailtje terug hoe te handelen. Zie afbeelding.

Succes,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

marnixvandersteene schreef op 30.10.2024 om 17:11 uur

Dag Rob, heb een MP4 film (AVG ), want bij HEVC krijg ik foutmelding igd11dxva64dll, op de tijdlijn gezet, vervolgens, Bestand / Film exporteren / Video als HEVC. op het scherm krijg ik allerhande instellingen maar geen link " naar de schop " ??

Bol schreef op 30.10.2024 om 23:13 uur

@marnixvandersteene

Hallo Marnix,

Uw fout igd9dxva64.dll heeft echt iets te maken het Intel Grafische stuurprogramma.

1. Verwijder het grafische stuurprogramma via het Apparaatbeheer en laat Windows Update de stuurprogramma's opnieuw installeren.

Doe het volgende:

• Druk op Windows-toets + X
  • klik op: Apparaatbeheer
  • klik op: beeldschermadapter
  • klik met de rechtermuisknop op uw grafische Intel kaart
  • selecteer vervolgens Apparaat verwijderen
  • start uw computer opnieuw op
  • open vervolgens Windows Update
  • Klik op: Naar updates zoeken

2. Installeer het grafische stuurprogramma handmatig. Download het nieuwste grafische stuurprogramma van de site van de fabrikant en installeer het.

Succes,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-