Hallo,
Wie kan mij nog helpen voor het jaareinde. Nog maar eens wordt werken met recent Magix product puur miserie en dat na zovele jaren met veel plezier met Magixproducten te hebben gewerkt.
Sinds Fotostory deluxe versie 18.1.2.42 (laatste versie) ben ik nog maar eens geconfronteerd met problemen. 2 grote problemen doen zich voor:
1) Audio van video's op de tijdlijn wordt verwijderd zowel in het project als bij het opstarten van het project. Via het menu 'audio en golfvorm weergave' kan ik wel het audio object terugzetten. Maar het programma wist telkens weer het onderliggend audio object onder de video. Ik ben met een project bezig dat binnen enkele weken klaar moet zijn maar blijf maar sukkelen met het steeds terugzetten en Magix dat het verwijdert.
2) Bij het overschakelen naar volledig scherm om daar bewerkingen uit te voeren worden en foto's niet scherp weergegeven. Deze zijn nochtans mooie scherpe opnames. Als ik dan via de 3 puntjes (uiterst rechts onder) halve resolutie aan vink en vervolgens terug halve resolutie uit vink dan staat de foto er scherp.
Volledigheidshalve ik werk met Windows 10, versie 1803. Een zeer snelle processor, videokaart GeForce GTX 1080 met 8 GB , en 64 GB werkgeheugen
Warme groet en al vast veel dank voor een vlugge maar nuttige respons.
Voyageur