Fotostory 2015 werkt niet correct

keeskievit schreef op 22.11.2014 om 18:23 uur

Ik heb onlangs fotostory 2015 deluxe gekocht bij Magix. Ik heb het programma geinstalleerd.

Nu wil ik echter teksten van rechts naar links over het scherm laten bewegen maar dat gaat niet.

Het programma geeft 2x de tekst "van links naar rechts aan" en 2x "van boven naar beneden" aan.

Het instellen van rechts naar links en beneden naar boven ontbreekt dus gewoon.

Kunt u mij hiermme helpen, door mij wel de juiste DVD te sturen of een mogelijk update waardoor het probleem wordt verholpen. Mijn besturingssysteem is Windows 8.1.

Dank voor uw reactie. 

Reacties

mi-bo schreef op 23.11.2014 om 12:53 uur

Beste Kees,

vermoedelijk iets verkeerd in het programma,  er is al een bericht naar de juiste afdeling van MAGIX gestuurd
gr
Michael

RiViS schreef op 23.11.2014 om 17:46 uur

Hallo Kees,

Even een aanvulling op mi-bo: ik heb even gekeken in Fotostory2015 en inderdaad, op de door mi-bo aangegeven plaats staat 2x hetzelfde (zoals in je vraag gemeld). Ik denk niet dat er een dvd is waarin het is gecorrigeerd, meestal gaat dit via online actualisatie. Ik zal het punt aanmelden bij Magix, het zal dan wel even duren voor de update komt.

Mocht je perse toch deze titel animatie zo willen gebruiken, dan weet ik nog wel een omweg(getje), laat dat dan even weten, dan zoek ik uit of dit inderdaad werkt.

groet,

Rijk

RiViS schreef op 25.11.2014 om 13:52 uur

Aanvulling op mijn antwoord van 23/11:

De fout is bij Magix doorgegeven aan de ontwikkelaars en die zullen de correctie met een volgende patch mee laten komen.

Er is/wordt dus aan gewerkt.

groet,

Rijk

adritenvelde schreef op 25.11.2014 om 14:10 uur

Volgens mij zitten er in het programma Fotostory 2015 De Luxe veel meer fouten als het draait onder Windows 8.1.

Hoe kun je het programma opnieuw installeren als je er geen DVD van hebt.Het is bij mij een gedownloade versie.

Groet Adri.

ga naar magix.com free download dit installeren registreren met serie nummer, dit is maar voor 1 pc/laptop mogelijk.

succes

Michael

mi-bo schreef op 27.11.2014 om 16:43 uur

Beste Kees

sorry dat ik niet sneller heb gereageerd. Paar dagen in het ziekenhuis gelegen

antwoord vanuit Duitsland, het probleem zit alleen in het Nederlands pakkeer komt spoedig een update,

Succes

Michael

jongjmde schreef op 01.12.2014 om 13:09 uur

ik heb hetzelfde probleem. ik hoop dat magix hier snel op gaat reageren

Hans

mi-bo schreef op 20.12.2014 om 10:29 uur

Beste keeskievit,

het probleem is via een download upgrade opgelost. ga naar hulp,online activeren, dan kunt u een upload van 15mb downloaden en Uw probleem is opgelost,

succes

Michael