fotostory 2015 deluxe "beeld in beeld"

riklink schreef op 03.12.2014 om 21:15 uur

Geachte,

Ik gebruik windows 8.1

Ik heb zopas het prog. fotostory 2015 de luxe op dvd aangekocht. ik had een trial versie in gebruik en heb onmiddellijk na aankoop een code gekregen via Email. Na activatie heb ik het effect beeld in beeld geprobeert doch krijg hier geen mogelijkheden.Is dit normaal en moet ik mijn dvd afwachten????

Tweede probleem : Bij pannen en zoomen trek ik een kader op de foto doch verkrijg hiermee geen resultaat. Wat doe ik verkeerd ???

Graag antwoord aub . een ongeduldige gebruiken.

Dank bij voorbaat

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 03.12.2014 om 22:15 uur

Hallo Riklink,

Je heb de downloadversie geregistreerd. Om gebruik te kunnen van Beeld in Beeld moet je deze ook downloaden. Ga naar: Hulp / gratis download. (hier worden 17 bestanden gedownload en geïnstalleerd.)

Bij pannen en zoomen, haal het vinkje weg bij preview. Nu sta je in de bewerkingsmode.

Succes,

Rob

riklink schreef op 03.12.2014 om 23:56 uur

Beste,

Vooreerst hartelijk dank voor het supersnelle antwoord op mijn vraag.Topservice !

Ik heb via hulp/gratis download het prog. nogmaals geinstalleerd . bij het opstarten wordt mij geen code meer gevraagd en blijft mijn beeld in beeld nog steeds afwezig. ??????

Bedankt voor de tip ivm pannen en zoomen...werkt perfect.

Voormalige gebruiker schreef op 04.12.2014 om 14:22 uur

Beste,

Vooreerst hartelijk dank voor het supersnelle antwoord op mijn vraag.Topservice !

Ik heb via hulp/gratis download het prog. nogmaals geinstalleerd . bij het opstarten wordt mij geen code meer gevraagd en blijft mijn beeld in beeld nog steeds afwezig. ??????

Bedankt voor de tip ivm pannen en zoomen...werkt perfect.

Beste,

Als u alle bestanden via Hulp/ gratis download heeft gedownload en geïnstalleerd, kijk dan bij effecten / beeld in beeld.

Succes,

Rob

riklink schreef op 04.12.2014 om 19:38 uur

Geachte,

Ik heb mijn vorige gratis verwijdert en een nieuwe gratis versie geinstalleerd.Alles werk ok. Heb mijn toegezonden code ingevoerd.(na aankoop van dvd versie)

Helaas met hetzelfde resultaat tot gevolg. Namelijk : Bij beeld in beeld effecten krijg ik geen mogelijkheden (niet zoals hieronder, maar een lege ruimte.

Ik begrijp niet wat U bedoelt met "alle bestanden" en via Hulp/gratis download.Is dit anders dan gewoon via gratis download.

Is er misschien een speciale link ???

Graag antwoord aub

Dank bij voorbaat 

Voormalige gebruiker schreef op 04.12.2014 om 20:17 uur

Geachte,

Ik heb mijn vorige gratis verwijdert en een nieuwe gratis versie geinstalleerd.Alles werk ok. Heb mijn toegezonden code ingevoerd.(na aankoop van dvd versie)

Helaas met hetzelfde resultaat tot gevolg. Namelijk : Bij beeld in beeld effecten krijg ik geen mogelijkheden (niet zoals hieronder, maar een lege ruimte.

Ik begrijp niet wat U bedoelt met "alle bestanden" en via Hulp/gratis download.Is dit anders dan gewoon via gratis download.

Is er misschien een speciale link ???

Graag antwoord aub

Dank bij voorbaat 

Beste,

Ik dacht, dat ik wel duidelijk genoeg was, dus niet. Voor de 17 programma bestanden klik op: gratis download.

Zie foto

Succes,

Rob

riklink schreef op 04.12.2014 om 22:40 uur

Geachte,

Sorry...sorry.. heb gans de magix site onderste boven gedraaid om die te downloaden bestanden te vinden.

Was totaal uit het oog verloren dat ze gewoon vanuit het prog. te downloaden zijn.

Nu alles ok ! en het prog. onder de knie proberen te krijgen.

Nog een vraagje als ik mag ? 

Heeft het enig nut om wanneer ik de dvd ontvang het programma nogmaals te installeren ?

Dank

Voormalige gebruiker schreef op 04.12.2014 om 23:16 uur

Geachte,

Sorry...sorry.. heb gans de magix site onderste boven gedraaid om die te downloaden bestanden te vinden.

Was totaal uit het oog verloren dat ze gewoon vanuit het prog. te downloaden zijn.

Nu alles ok ! en het prog. onder de knie proberen te krijgen.

Nog een vraagje als ik mag ? 

Heeft het enig nut om wanneer ik de dvd ontvang het programma nogmaals te installeren ?

Dank

Hallo Rik,

Natuurlijk, mag je altijd een vraag stellen. Zelf heb ik de downloadversie (geen DVD). Het programma hoef je niet nog eens te installeren, wel af en toe te actualiseren. Dit doe je door naar: Hulp / online actualiseren te gaan.

Succes met het onder de knie krijgen van Magix Fotostory 2015

Rob

PS. er is een update (actualistie) uitgekomen