Fotoshow exporteren

Willytje65 schreef op 06.01.2017 om 16:50 uur

Ik werk met Foto Premium 2013

Ik wil nu een fotoshow van 120 Foto's , duur 10' op een stick zetten in dat lukt. maar ik kan hem niet afspelen op mijn HD TV,

Ik heb al gekozen voor Mp4 Hd kwaliteit 1 (1280x720 p) , ook voor Mp4 Hd Kwaliteit 2 (1920x1080) , speelt heel goed en scherp op de PC, maar de Tv wil hem niet afspelen , Bij Hd 1 stop hij na 6 minuten , bij Hd 2 al na het eerst beeld. Ik heb al in de clich gelegen met Loewe Tv, maar die zeggen dat de Bitrate te hoog, kan ik dat ergens verminderen ?,  Wie weet daar meer van?

 Ps :WMV herkent hij al helemaal niet, en Video mode geeft onscherp beeld, zelfs op mijn PC

Reacties

mi-bo schreef op 06.01.2017 om 23:36 uur

Willytje,

fotos staan op de tijdlijn, ga naar bestand exporteren, Alt + H ( video als mpeg2 ) dan de stick of externe schijf aangeven bij bestand en het wordt geexporteerd, en kan op de TV afgespeeld worden

gr

Michael

Willytje65 schreef op 08.01.2017 om 10:41 uur

Ik had dat ook al gedaan, maar door de veel lagere resolutie is het beeld wel minder scherp, en als grote foto liefhebber zint me dat niet zo, maar inderdaad mijn Tv speelt het af, maar ik dacht dat het misschien hier af daar mogelijk was de resolutie van Hd1 ietsje te verminderen, misschien genoeg om de video te laten verder spelen.