foto's verdwijnen van Storyboard, tijdlijn modus

Willytje65 schreef op 15.09.2015 om 15:43 uur

Ik werk nog niet lang met mijn foto's op dvd 2013, opdat die op mijn oude Xp niet werkte, m, nu wel met een zwaardere windows 8. Maar ik heb nog tal van ptobleempjes ook omdat ik het programma nog niet zo goed ken. Nu ben ik een fotoshow aan het maken van zo'n 500 foto's, en wanneer ik in de tijdlijn de foto's laat lopen en de marker loopt rechts tot het einde om opnieuw links te beginnen, zijn alle foto's van het storyboard verdwenen, zwarte dia's dus . Op het monitor scherm lopen ze wel door, maar zo kun je niet contoleren wat komt, als ik stop, en klik de eerste zwarte dia aan, dan zijn ze daar in enkele seconden terug. Om opnieuw naar zwart over te gaan op het einde van de lijn.

Zou het kunnen dat het komt omdat mijn fotobestanden te zwaar zijn, ik heb namelijk een nieuw toestel nu van 24 Mp, of wat is er mis?

Reacties

mi-bo schreef op 18.09.2015 om 11:51 uur

Beste Willetje, niet meer dan 100 fotos achterelkaar zetten in een map. probeer dit eens en Uw probleem zal opgelost zijn

gr

Michael

Willytje65 schreef op 18.09.2015 om 13:45 uur

Hoe bedoeld u dat dan , moet ik dan op de pc mijn foto's verdelen in 5 verschillende mappen? als je een fotoshow wil maken van 500 foto's, vroeger  met foto's op dvd7 maakte ik ook shows van 500 foto's, en had dat probleem niet.

mi-bo schreef op 20.09.2015 om 15:53 uur

Beste Willetje,

wij zijn als Freaken op het Forum om U te helpen,regelmatig valt u terug op MAGIX programma's van 5 jaar geleden, en wilt u vergelijken met al een verouderd programma ( foto op dvd 2013) dat u nu gebruikt maar als u het allemaal beter weet lijkt het ons beter om de topic dan maar te sluiten, het zelfde voor de vraag van 20-09-2015.

veel plezier verder met het mooie MAGIX product en Uw hobby.

misschien een optie er is een boek door MAGIX uitgegeven Foto monteren met MAGIX dit wordt ook als feedback gebruik door de cursisten die een cursus hebben gevolgt te koop bij bol.com gratis geleverd binnen 24 uur

gr

Michael

Willytje65 schreef op 20.09.2015 om 20:20 uur

Ik weet niet waar u het haalt, dat ik alles beter wil weten , integendeel, ik vindt het reuze wat jullie doen, ik ik heb ook diwkijls dank je gezegd, ik heb vroeger al dikwijls vragen gesteld , en ook doe dat steeds maar als ik na lang zoeken het zelf niet vindt, met foto's 2013 kan ik nog niet zo goed overweg, ik ben ook niet meer van de jongste en heb soms wat problemen met digtale dingen, en moet het soms met handen en voeten uiteen gezet worden.

Zonder jullie had ik al dikwijls strop gezeten, maar het forum heeft er me al dikwijls uit gered.

Om terug te keren naar mijn vraag voor het branden van de dvd, die wel goed afspeelt, aub. help mij toch, en als iets is verkeerd overgekomen , dat had ik dat zeker niet zo bedoeld.

Misschien is het programma 2013 weer al verouderd , en is er een 2014 en 15 maar ik heb het in 2013 gekocht, kon het niet gebruiken op mijn lichte Xp pc, Nu heb ik een nieuwe zwaardere 8.1 en kan er nu pas mee werken. Ja er zijn ook mensen die niet altijd alles kunnen kopen wat ze zouden willen.

Dank je wel , en ik hoop dat je me alsnog wil helpen, ik ben nu 73 jaar, en vergeef het mij als ik iets niet goed begrijp wat ik als antwoord krijg,

Groeten Willy

mi-bo schreef op 20.09.2015 om 22:15 uur

Beste Willytje.

excuus geaccepteerd, maar heeft u het al eens geprobeert om wat mappen te maken van ongeveer 100 fotos die kan u dan opslaan via bestand exporteren als  video magixvideo, dan wordt er een mvx bestand van gemaakt kijk even waar het wordt neer gezet, en als u dit herhaal, en alles is klaar kunt u via de verkenner map de mappen die al gedownmix zijn achter elkaar zetten en kan er een filmpje van gemaakt worden met bv 5 mappen, dan kan er ook makkelijker worden over geschakeld worden naar een ander map. gr

Michael

mi-bo schreef op 20.09.2015 om 22:15 uur

Beste Willytje.

excuus geaccepteerd, maar heeft u het al eens geprobeert om wat mappen te maken van ongeveer 100 fotos die kan u dan opslaan via bestand exporteren als  video magixvideo, dan wordt er een mvx bestand van gemaakt kijk even waar het wordt neer gezet, en als u dit herhaal, en alles is klaar kunt u via de verkenner map de mappen die al gedownmix zijn achter elkaar zetten en kan er een filmpje van gemaakt worden met bv 5 mappen, dan kan er ook makkelijker worden over geschakeld worden naar een ander map. gr

Michael