Reacties

mi-bo schreef op 22.10.2018 om 21:19 uur

@dubianthus

Beste Hetty.

ik zie dat U nu met tijdlijnmodus werkt die is blauw als u de optie links aanvinkt krijgt U de storyboard modus.

Mvg

Michael .

dubianthus schreef op 22.10.2018 om 21:23 uur

Beste Michael, Klopt maar in beide zijn de foto's niet meer zichtbaar.
Wel wanneer het wordt afgespeeld en ik heb nog niets samengevoegd of gemixed..

Vr.,gr. Hetty

Bol schreef op 22.10.2018 om 21:29 uur

Hallo Hetty,

Als je in de tijdlijnmodus staat, dan zie rechts een schuif. Trek deze is met de muis naar beneden, het kan zijn dat er op de onderliggende tijdlijn e.a. staat.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.10.2018, 21:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dubianthus schreef op 22.10.2018 om 21:41 uur

Hoi Rob, ook dat heb ik gedaan maar bied geen oplossing.

Nergens iets te vinden, omhoog, omlaag naar links naar rechts en er iets niet te zien. Heel vreemd.
Heb het bestand opnieuw geladen en inmiddels zijn de effecten ook weg en krijg met regelmaat een foutmelding van het programma.

Ik ben opnieuw begonnen en ga voorlopig maar door. Ben inmiddels een week bezig en moet echt morgenavond klaar dus....

Ik denk dat zoeken meer tijd kost dan opnieuw beginnen.

Geen idee waar het probleem maar het is niet de 1e keer dat dit programma me behoorlijk in de steek laat.

 

Jij wel weer dan voor je support!!!

Groetjes hetty

 

 

mi-bo schreef op 22.10.2018 om 21:41 uur

@dubianthus

Beste Hetty.

U heeft een collage gemaakt dit verklaart het open stuk,( normaal gesproken hadden de beelden van rechts op moeten worden geschoven naar links ) maar als er een mixdown van wordt gemaakt wordt het achterelkaar afgespeeld( dvd of Usb stick )

Mvg

Michael

dubianthus schreef op 22.10.2018 om 21:47 uur

Hoi Michael, maar ik heb nog geen mixdown gemaakt.
Ik ben nog steeds bezig om de show in elkaar te zetten.
Het programma heeft een keer zelf automatisch opgeslagen, gaf daarna een foutmelding en daarna is het verkeerd gegaan.

Mvg Hetty

Bol schreef op 22.10.2018 om 23:02 uur

Hallo Hetty,

Het zit je ook helemaal niet mee. Ik zou fysiek achter je PC moeten zitten om jouw problemen te kunnen tackelen. Wat je eens zou kunnen proberen is om een back-up terug te zetten voordat je de foutmelding kreeg.

Dat doe je zo:

  1. kies nu een back-up bestand die nog goed zou kunnen zijn.
  2. .

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.10.2018, 23:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dubianthus schreef op 22.10.2018 om 23:30 uur

Hoi Rob,

Nee, het zit idd niet mee. Inmiddels ben ik opnieuw begonnen maar ik ga je tip morgen wel even proberen.

De slideshow moet uiterlijk woensdag klaar zijn ivm met een feest. Ben er nu al een week zoet mee.

Heb nog erg veel te doen maar hoop dat het morgen allemaal lukt.

Hoop doet leven 😉

Groetjes Hetty

 

Bol schreef op 24.10.2018 om 21:45 uur

Hallo Hetty,

Misschien heb ik het antwoord op: "Zou iemand mij kunnen vertellen waar de foto's van de tijdlijn en het storyboard zijn gebleven".

Gisteren was ik bij een Magix gebruiker om e.a. uit te leggen hoe je een slideshow maakt in Fotostory 2015. Zij had net zo'n probleem als jij. We zagen wel de foto in het previewvenster, maar kon de foto niet terugvinden op de tijdlijn. Toen dacht ik, zo'n soort probleem heb ik als eens eerder opgelost. Hier is een naam voor "Spookfoto"

In de volgende topic kan je lezen hoe het toen en gisteren is opgelost. https://www.magix.info/nl/forum/foto-die-ergens-in-de-achtergrond-opduikt--1186120/#ca1305369

Groet,

Rob

PS de voormalig gebruiker dat was ik.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dubianthus schreef op 24.10.2018 om 22:47 uur

Kon me ook haast niet voorstellen dat ik de enige zou zijn met dit probleem 😂

Ik ga de topic op mijn gemak lezen, dankjewel voor de link.

Volgende week heb ik meer tijd dus dan ga ik er mee stoeien

Vriendelijke groet en nogmaals dank voor je hulp!

Hetty