Foto's op dvd de luxe nr.9

weijers124 schreef op 05.01.2017 om 13:41 uur

Hallo,

Ik heb al jaren Foto's op dvd de luxe nr 9.

Er zullen uiteraard alweer betere versies bestaan. Heeft iemand ervaring met de huidige software en zo ja welke wordt aangeraden.

Kortom, loont het de moeite een jongere (dus betere ) versie aan te schaffen.

Ik ga ook eerdaags een nieuwe laptop kopen met windows ?. Nu heb ik nog Windows Vista.

Ik hoor graag.

Frans Weijers

Reacties

RiViS schreef op 05.01.2017 om 17:41 uur

Hallo Frans,

De meest logische keuze lijkt me Magix Photostory DeLuxe. Informatie hierover vind je hier: http://www.magix.com/nl/fotos-op-cd-dvd/ Het is het nieuwste programma op dit gebied.

Je nieuwe laptop zal vermoedelijk Windows 10 als besturingssysteem hebben. Je oude Foto's op dvd 9 zal hier wellicht niet goed onder werken, maar Photostory werkt uitstekend onder Windows 10. Je zult zien dat de mogelijkheden behoorlijk zijn toegenomen. Aanschaf is daarom de moeite waard, mede gezien het grote tijdsverschil tussen versie 9 en de huidig 2017 versie.

Als geregistreerd Magix gebruiker krijg je vaak aanbiedingen van Magix (via e-mail) dat kan behoorlijk in de aanschafprijs schelen, let daar dus op.

groet,

Rijk

weijers124 schreef op 06.01.2017 om 10:32 uur

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik ga me de komende tijd oriënteren, maar uw tip is zeker bruikbaar en dan bedoelt u de Fotostory van € 69,99.

De easy van € 39,99 zal te simpel zijn?

 

Groet Frans Weijers

RiViS schreef op 06.01.2017 om 11:52 uur

Hallo Frans,

Het beste kun je zelf de vergelijking maken. Op de site klik je dan voor elk van de 2 uitvoeringen op "Meer informatie" en vervolgens (na wat omlaag scrollen) voor "Alle functies bekijken". Je zult dan zien dat de duurdere versie meer mogelijkheden biedt. Alleen jij zelf kunt beslissen of die voor jou ook interessant zijn.

In de duurste (Premium) versie is ook nog het grafisch ontwerp en foto design programma "Photo Premium" toegevoegd.

Succes met je keuze.

groet,

Rijk