Foto`s of muziek eerst zien of horen in Photostory 2023

Gerritje2 schreef op 12.01.2023 om 12:06 uur

In voorgaande versies kon je de muziek die zichtbaar was in de mediapool eerst even aanklikken om het betreffende muziekstuk eerst te beluisteren. In de 2023 versie is deze mogelijkheid verdwenen. Je moet nu meteen de bedoelde muziek direct in de arranger zetten om die te kunnen beluisteren. Of doe ik iets fout?

Reacties

mi-bo schreef op 12.01.2023 om 12:44 uur

@Gerritje2

Neen U doet niets fout.

Dit klopt

Ik heb begrepen dat het in de nieuwe versie wordt dit gerepareerd

Gr

Michael

Gerritje2 schreef op 12.01.2023 om 12:48 uur

Dank voor uw reactie. Heeft u enig idee per wanneer deze reparatie zal plaats vinden? Het zelfde geldt voor foto`s die je eerst kon bekijken alvorens ze in de arranger te zetten.

mi-bo schreef op 12.01.2023 om 12:51 uur

@Gerritje2

Zover ik het heb begrepen van MAGIX Support in MFS 2024

Gr

Michael

Bol schreef op 12.01.2023 om 13:25 uur

@Gerritje2

Hallo Gerrit,

Als moderator van dit forum heb ik van Magix Duitsland nog niet vernomen of dit probleem in Photostory 2024 zal worden aangepast c.q. worden opgelost. Ik ga dit nog eens navragen bij mijn Magix contactpersoon. Dus nog even afwachten. Maar er zijn hiervoor wel twee oplossingen.

oplossing -1-

Sleep uw fotobestand of MP3 bestand vanuit de Mediapool naar het Previewvenster en klik op afspelen om uw Mp3 bestand te beluisteren.

oplossing -2-

Zet de Photostory Explorer terug op de oude weergave.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2023, 13:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerritje2 schreef op 12.01.2023 om 15:37 uur

Dank voor de uitleg, maar dat had ik al geprobeerd. Het is toch een klein beetje raar dat een gerenomeerd product als Photostory die al jaren de mogelijkheid heeft om muziek eerst te beluisteren en dit dan in de nieuwse versie nalaat. Na aanschaf van deze laatste versie, Photostory de luxe 2023 was mijn bevinding dat er bar weinig was veranderd t.o.v. de vorige versies.Maar in de wervelende advertentie hoor je Magix hier niet over. Jammer hoor!

Gerritje2 schreef op 12.01.2023 om 15:42 uur

Dank voor de tip meneer Rob om de het terug te zetten naar de oude weergave. Nu werkt het weer als vanouds. Maar uh, heeft dit geen invloed op het programma Photostory 2023?

Bol schreef op 12.01.2023 om 16:11 uur

@Gerritje2,

Hallo Gerrit,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het terugzetten op de oude weergave is alleen maar een lay-out kwestie, maar hebt geen enkele invloed op uw gemaakte Slideshows. Ik heb, zoals ik beloofd heb dit probleem opnieuw aangekaart bij Magix. Als ik hierop antwoord krijg, zal ik het u hun antwoord laten weten.

...Photostory de luxe 2023 was mijn bevinding dat er bar weinig was veranderd t.o.v. de vorige versies....

Wat er precies veranderd is t.o.v. de vorige versies, daar heb ik op dit moment (nog) geen antwoord op. Maar ik ga dat op een latertijdstip bekijken en u berichten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2023, 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-