Het importeren van foto's in Webdesigner 19 lukt niet op mijn laptop en ook niet op mijn PC. Ik gebruik op beide Windows 11. Heeft iemand een oplossing?
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, sorry. Maar het zit zo, zodra ik een afbeelding wil importeren op de pagina dan reageert Webdesigner niet meer. Dan moet ik het programma weer opnieuw opstarten. Dit geldt voor beide computers. De update service is nog tot mei 2023. Dit kan het dus ook niet zijn.
Ja, dat klopt allemaal, ik heb al diverse websites met afbeeldingen gemaakt, ook met eerdere versies van Webdesigner, alleen sinds kort lukt een afbeelding importeren helaas niet meer, ik begin mij nu af te vragen of WD een conflict kan hebben met Windows 11 en zo ja, is daar een oplossing voor. Of is er iets anders aan de hand. WD is up to date.
Hallo, ben ik weer. Heb 1 keer een mail terug gehad van support, nog een paar keer teruggemaild, maar geen respons meer. Jammer. Heb net vandaag de laatste update gedownload en geïnstalleerd. Probleem blijft bestaan, helaas. Vorige week kreeg ik deze foto in het scherm, ook gemaild, maar geen reactie...
ik heb gedaan wat jij adviseerde, MWD19 gedeïnstalleerd, Computer opnieuw opgestart, installatiebestand van de site gehaald en MWD19 wederom geïnstalleerd, ContentPack geïnstalleerd en de nieuwste update, maar helaas geen resultaat. Probleem blijft. Wat ik zo vreemd vind, dat het probleem zowel op mijn laptop als op de PC aanwezig is. Beide hetzelfde.
U heeft het gedeinstalleerd, dat is niet de bedoeling, via configuratie het totaal pakket verwijderen ook content pakket van de Pc.
Afsluiten, weer opstarten,dan naar magix.com gaan(de site), vandaar uit de trialversie downloaden van Webdesigner19 Prem, uitpakken, installeren, daarna via bestand, actualiseren de laatste Patch installeren, ook Contentpak
Als moderator had ik ook het gehele programma Webdesigner 19 gede-installeerd en weer opnieuw geïnstalleerd. Maar hebt u deze foutmelding bij alle foto's of alleen bij deze? Als het alleen bij deze foto is, dan zou het het aan twee dingen kunnen liggen:
uw gebruikte fotobestandsnaam is ongeldig
het kan ook zijn, dat uw fotobestanden niet worden ondersteund door Webdesigner 19
Probleem is opgelost zo het nu lijkt. Hartstikke blij! Ik heb het fotobestand met Corel Photopaint aangepast en nu wil het wel importeren! Dus punt 2 van jou zal het geweest zijn. Hartelijk dank voor de info! Michael ook bedankt voor het meedenken!