Foto invoegen op de juiste plaats in een videoproject !

W.Wamel schreef op 06.03.2025 om 19:04 uur

Als ik een foto in de film importeer, dan blijkt later dat de foto niet exact op de plaats is terecht gekomen, die ik wilde. Wat doe ik dan fout? Wat is nou de juiste manier om een foto goed te importeren?

Verder nog een aanvullende vraag: ik gebruik een jpg-bestand, maar kun je ook andere foto-bestanden importeren?

versie nr. 8.0.0.28 (UDP3) PC HP met Windows 10 pro

Reacties

Bol schreef op 07.03.2025 om 00:00 uur

Hallo @W.Wamel,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

.....Wat is nou de juiste manier om een foto goed te importeren?......

U kunt het beste een foto vanuit de verkenner slepend importeren. Zie filmpje.

Zie: MAGIX Red uw video's! – Technische gegevens. Scrol naar beneden dan kunt hier zien welke fotobestanden die u kunt importeren en/of exporteren.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

1x gewijzigd i.v.m. correctie van zinsopbouw

Laatst gewijzigd door Bol op 07.03.2025, 14:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

W.Wamel schreef op 07.03.2025 om 12:03 uur

Dank u voor uw uitleg!!!

Bol schreef op 07.03.2025 om 13:22 uur

Hallo @W.Wamel,

Het doet mij deugd om te lezen, dat mijn uitleg voor u duidelijk is. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-