Als ik een video in VDL 2021, ik laad hem vervolgens in de 2022 versie dan ontstaan er flikkeringen in de export. Ik gebruik geen hardware versnelling. (CPU en GPU toepassing worden de flikkeringen nog erger.)
Het laatste bericht van U was 14.09.2021 dat de projecten klaar waren, en U de update ging doen.
Nu is Uw probleem, dat projecten gemaakt in MVDL2021 , gaat U inladen in MVDL2022 (en bewerken?) En ontstaan er flikkeringen in de export, is dit correct.
Heeft U ook via Y toets import/export bij exporteren, gekeken wat het resultaat is van de 3 instel mogelijkheden. (nieuw in MVDL2022).
Maw ,de 3 opties( export) hebben geen resultaat of verbetering, en het resultaat is wel goed(zonder flikkeringen)) als het vanaf de tijdlijn wordt afgespeeld.
Komen in Uw project veel opnames die een pan hebben, in vervlogen jaren heb ik vaak gezien dat als er met 50P wordt gefilmd er flikkeringen optreden, misschien dat dit in MVDL2022 beter te zien is.
Uw probleem heb ik niet kunnen reproduceren. Misschien dat ik nu een opendeur intrapt! Zet eens een vinkje bij Anti-interlacefilter gebruiken enexporteer het dan nog eens als een Mpeg-4 bestand. Wat is dan het resultaat.
Het klopt wat u schrijft, maar hebt u het uitgeprobeerd? Wat is het resultaat en daar gaat het toch om. Zelf vink ik deze aan, als ik last hebt van moiré-effect
Ik weet niet wat mi-bo bedoelt met vervlogen jaren.
Komen in Uw project veel opnames die een pan hebben, in vervlogen jaren heb ik vaak gezien dat als er met 50P wordt gefilmd er flikkeringen optreden, misschien dat dit in MVDL2022 beter te zien is.
Al 6 jaar film ik met 50p en monteer met VDL2021 en ook met panopnamen er tussen en totaal geen last van flikkeringen! Ook ik ging terug naar 2021 omdat 22 teveel problemen gaf op mijn PC. Maar zoals gezegd door Bol, ook ik heb standaard die anti interlacefilter aangevinkt.
Bent u de flikkeringen nadat u het vinkje hebt gezet kwijt? Dit is voor mij nog niet echt duidelijk uit uw antwoord op te maken. Voor de echte oplossing zou u Magix Support moeten raadplegen.