Reacties

mi-bo schreef op 21.09.2021 om 15:03 uur

@scalle

Beste Scalle.

Zover mijn kennis gaat is dit niet mogelijk.

Maar U bent zelf aan het experimenteren, laat op hrt Forum weten wat het resultaat is.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.09.2021 om 17:52 uur

Hallo @scalle

....kan ik op eenzelfde shot tweemaal eenzelfde effect plaatsen met een ander ertussen?....

Kunt u dit nader verklaren. Welke effecten bedoeld u?

Ik heb in een filmfragment drie effecten gebruikt.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

scalle schreef op 22.09.2021 om 16:52 uur

Kan ik nadat ik bvb kleuren heb bijgewerkt met helderheid en contrast daarna een andere correctie dan weer een extra kleurcorrectie toeveogen na de tweede aanpassing?

 

mi-bo schreef op 22.09.2021 om 16:58 uur

@scalle

Beste Scalle.

Dit is mogelijk,maar dan eerst de veranderingen opslaan,in,dan weer op de tijdlijn zetten,en weer aanpassen.

.Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 23.09.2021 om 00:22 uur

@scalle

....Kan ik, nadat ik bv kleuren heb bijgewerkt met helderheid en contrast, daarna een andere correctie dan weer een extra kleurcorrectie toevoegen na de tweede aanpassing?......

Volgens mij is dit gewoon mogelijk. Ik heb mijn filmfragment eerst bewerkt met helderheid / contrast bewerkt en daarna met kleurencorrectie.

Is dit wat u bedoeld?

Met vriendelijke groet, Rob

aanvulling: 23-09-2021 om 00:32uur

Hier nog een afbeelding met vier bewerkingen

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2021, 00:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-