Filters installeren van NewBlue

Leo-Kuppens schreef op 11.06.2023 om 18:15 uur

Beste,

Ik heb een vraagje: ik heb MAGIX Video deluxe 2023 Premium op mijn nieuwe laptop geïnstalleerd.

Dat gaat want je mag het programma op 2 toestellen installeren.

Tot zover niets aan de hand.

Mag ik ook NewBlue Stylizers 5 Ultimate en NewBlue Essentials 5 Ultimate op mijn Laptop installeren?

Ik weet het niet, en vindt daarover nergens iets terug.

Groeten, Leo

 

Reacties

Bol schreef op 11.06.2023 om 23:03 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

....Mag ik ook NewBlue Stylizers 5 Ultimate en NewBlue Essentials 5 Ultimate op mijn Laptop installeren?....

Ja, dat mag / kan u zonder problemen doen. Ga hiervoor naar: Effecten / Extra effecten en installeer hiervandaan NewBlue Stylizers 5 Ultimate en NewBlue Essentials 5 Ultimate.

Succes,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 12-06-2023 om 13:12uur

De NewBlue plug-ins hebben twee licenties, maar de Hitfilm plug-ins heeft één licentie.

 

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2023, 13:12, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 12.06.2023 om 13:11 uur

Dag Rob,

Ja, ik kan deze wel installeren op mijn laptop maar gaat dat ook als ze al geïnstalleerd zijn op mijn Desktop?

Dat is dan wel 2 keer installeren.

Grt,

Leo

Bol schreef op 12.06.2023 om 13:31 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Ja, als NewBlue Stylizers 5 Ultimate en NewBlue Essentials 5 Ultimate reeds op uw Desktop is geïnstalleerd, dan moet u deze ook op uw laptop installeren, zoals ik reeds heb aangegeven.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2023, 13:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 12.06.2023 om 13:38 uur

Dag Rob,

Ok, ga ik dan proberen.

Grt,

Leo

Bol schreef op 12.06.2023 om 13:45 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Nog even dit......

U kunt zelf nagaan of NewBlue Stylizers 5 Ultimate en NewBlue Essentials 5 Ultimate reeds zijn geïnstalleerd op uw laptop. Ga hiervoor naar Apps en Onderdelen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2023, 13:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 14.06.2023 om 21:39 uur

Dag Rob,

Ik heb de filters geïnstalleerd toch geprobeerd, het zit namelijk zo: de filter die ik op mijn Desktop (NewBlue Stylizers 5 Illuminate) heb geïnstalleerd kan ik niet meer activeren op de Laptop. De andere (NewBlue Essentials 5 Ultimate) kan ik wel activeren want deze staat niet op mijn Desktop.

Dus mijn conclusie is dat je de filters maar 1 keer mag en kan gebruiken.

Groeten.

Leo

Bol schreef op 14.06.2023 om 21:46 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Uw redenatie klopt niet. Ik heb alle NewBlue programma's op twee computers staan. Neem contact op met de support van NewBlue via deze link: https://newbluefx.com/about/contact/

U kunt ook een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net en daar de vraag neerleggen op hoeveel computers u NewBlue Stylizers 5 Ultimate en NewBlue Essentials 5 Ultimate kan / mag installeren.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 14.06.2023, 22:57, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 17.06.2023 om 13:28 uur

Beste Rob,

Het hele probleem is opgelost.

Ik heb mijn filters met succes geïnstalleerd en geactiveerd.

Groeten,

Leo

Bol schreef op 17.06.2023 om 13:39 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u de NewBlue filters met succes hebt geïnstalleerd. Hiermee heeft u ook gelijk de verklaring gegeven, dat alle NewBlue filters met twee licenties geleverd worden / zijn.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-