Filmsjabloon toevoegen aan project in Fotostory 15 de Luxe

d-douma schreef op 29.06.2015 om 15:19 uur

Als ik een filmsjabloon heb aangemaakt in Fotostory 15 de luxe kan ik verder geen andere foto's of een project toevoegen. Dit kon echter wel in fotostory 14 de luxe.

Het gemaakte filmsjabloon staat in versie15 dan op zichzelf, maar ik wel het filmsjabloon graag als begin van het totale project gaan gebruiken.

Welke oplossing is hiervoor of zie ik iets over het hoofd ?

Reacties

mi-bo schreef op 29.06.2015 om 15:43 uur

welke sjabloon is dit wat wel werkte in versie 2014

in MAGIX FotoStory Staat het volgende:

Filmsjablonen zijn eigenlijk zeer goed geschikt enz.

Selecteer de gewenste sjabloon met een dubbel klik enz. sleep dan Uw persoonlijke enz. vermoedelijk heeft u deze melding verwijderd

gr

Michael.

RiViS schreef op 29.06.2015 om 17:47 uur

Hallo d-douma,

Ik heb hier een suggestie gegeven waar je misschien wat mee kunt doen:

http://www.magix.info/nl/sjabloon-invoegen-bestaand-project.knowledge.1130491.html

groet,

Rijk

d-douma schreef op 30.06.2015 om 18:33 uur

Vooropgesteld: de filmsjablonen werken wel, maar zijn helemaal op zich zelf staand als ze gemonteerd zijn.

Het filmsjabloon wat wel werkte in de versie 2014, en ik denk ook de andere,  was "Reïs".

Scenes aan toevoegen en klaar ben ik; tijdlijn bleef ook zichtbaar en ik kon daarna rustig andere foto's toevoegen om daarna het geheel als 1 project op te slaan. In de versie 2015 lukt dat niet. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Magix denkt dat dan de presentatie helemaal klaar is; je wilt dit filmsjabloon graag gebruiken als een soort intro van de presentatie. Zou denk ik erg jammer zijn dat de versie 14 het wel kan en de versie 15 niet.

RiViS schreef op 30.06.2015 om 19:20 uur

Vooropgesteld: de filmsjablonen werken wel, maar zijn helemaal op zich zelf staand als ze gemonteerd zijn.

Vandaar mijn suggestie van exporteren en weer terughalen in een (evt nieuwe) film, zoals beschreven in de link die ik gisteren toevoegde. Zo veel werk is dat toch niet?

Het is nu eenmaal zo dat 2015 zo werkt.

groet,

Rijk