Filmpjes knipperen groen in de tijdlijn.

dirk-v8525 schreef op 21.05.2022 om 17:10 uur

Ik werk met video Deluxe 2020 en heb met een Samsung A51 telefoon gefilmd. Enkele filmpjes knipperen groen op de tijdlijn. Tevens gaat de bovenrand van het beeldscherm in blokjes knipperen. Als ik rechtsklik krijg ik een schermpje met de mogelijkheid de frametable aan te passen. Daarna is het goed en sla ik het op. Na afsluiten en weer starten heb ik hetzelfde probleem weer. Andere filmpjes onder dezelfde omstandigheden en met dezelfde instellingen gefilmd werken goed. Wie weet wat dit is?

Reacties

mi-bo schreef op 21.05.2022 om 21:09 uur

@dirk-v8525

Welkom Dirk als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Wat gebeurd er, als U op via bestand ,opslaan in (in een speciaal van te voren aangemaakte map)activeer.

Wat zijn de instellingen die U heeft gebruikt om opname te maken..

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

dirk-v8525 schreef op 24.05.2022 om 08:26 uur

Dank. Dit helpt niet. Het zit niet in de filmpjes zelf, die zijn goed. Alleen als ik ze importeer in de Arranger gaan ze knipperen. Maar niet dezelfde. Het is iedere keer een ander filmpje. Ik heb nu bij de programma instellingen bij video/audeo aangevinkt : frametable bij import automatisch aanmaken. Ik ga binnenkort de hele film opnieuw importeren en zien of dit weer gebeurd.

mi-bo schreef op 24.05.2022 om 09:24 uur

@dirk-v8525

Beste Dirk,

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

Hier vandaan is het moeilijk een goed antwoord te geven.

Ik ben ook benieuwd wat het resultaat is als U het gehele project weer opnieuw importeer.

Misschien een optie:

elk project(als camera start-stop wordt gedaan )apart importeren naar de harde schijf ipv alles in een keer.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Ps. Kijk ook gelijk svp of de grafische (video)kaart up to date is.

 

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

dirk-v8525 schreef op 26.05.2022 om 15:14 uur

Ik heb de upgrade VDL2016plus gede-activeerd en opnieuw gedownload. De eerste keer dat ik de oude gemonteerde film opende knipperden nog enkele fragmenten. Deze weer gesloten en opnieuw geopend en toen was de film goed. Ik weet nog niet hoe en wat er is gebeurd maar ik heb nu een goede film.. We wachten af wat de volgende film ons brengt maar voor nu ben ik gered. Bedankt voor het meedenken.

mi-bo schreef op 26.05.2022 om 15:37 uur

@dirk-v8525

Beste Dirk.

Dit is een positief bericht dat U MVDL2016 heeft ge-deactiveerd en opnieuw gedownload het probleem is opgelost.

En dank, om voor U de oplossing op het Forum heeft gezet

Laten we hopen dat het zo blijft.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product vdl2016.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 27.05.2022 om 13:12 uur

@dirk-v8525

Hallo Dirk en overige forumleden,

Als u in één Video Deluxe versie via Hulp / Programma deactiveren... uitvoert, dan wordt Video Deluxe niet van uw PC / Laptop verwijderd. Het programma wordt alleen maar gedeactiveerd, zodat u deze op een ander PC / Laptop weer kan activeren.

Als u Video Deluxe helemaal wilt verwijderen om daarna weer opnieuw te installeren, dan kunt dit het beste doen, zoals door Magix Support wordt aanbevolen. Zie: Video deluxe opnieuw installeren

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 27.05.2022, 13:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-