film op computer opslaan

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 10:19 uur

mixdown stopt halverwege, bij Magix de luxe plus. ik heb al op alle mogelijkheden geprobeerd om het gebrand te krijgen op dvd of als film op te slaan. Ik werk al een paar jaar op de PC (i7) windows 10 en had dit probleem nog niet. Kan het te maken hebben met stukjes film van het internet? bestelnr 20xxxxxxxxxxx300 mxc

Reacties

mi-bo schreef op 11.12.2021 om 11:07 uur

@chriske123

Beste Chriske,

gedeeltelijk MXC verwijderd ,

Wat U zou kunnen proberen, het project staat op de tijdlijn, ga naar bestand, exporteren,

Video als magix video ( Ctrl+ Alt + M) dan wordt er een MXV van gemaakt (een mixdown)( een voor berekening ), zet , zet MXV weer op de tijdlijn, dan kunt U via branden er eerst een Image files van maken voordat U gaat branden, en is deze goed dan een dvd branden.

het is best mogelijk dat de stukjes film van internet ( die misschien gecodeerd zijn ) het probleem veroorzaken

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.12.2021 om 11:36 uur

Hallo @chriske123,

Ga eens naar: C:\Users\Gebruiker\Documents\MAGIX\Video deluxe Premium\Disc Images en maak deze map geheel leeg en probeer het nog eens.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 11:51 uur

Bol, dank voor de hulp maar de map was al leeg

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 11:53 uur

Bol, ik kan het wel in een Windows media video, daar is het gelukt maar de beeldkwaliteit is natuurlijk veel minder

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 11:58 uur

Michael dank, het programma is al bezig met een MXV uit te voeren, hopelijk stopt het programma niet, ik laat nog iets weten

 

Bol schreef op 11.12.2021 om 12:36 uur

Hallo @chriske123,