film op computer opslaan

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 10:19 uur

mixdown stopt halverwege, bij Magix de luxe plus. ik heb al op alle mogelijkheden geprobeerd om het gebrand te krijgen op dvd of als film op te slaan. Ik werk al een paar jaar op de PC (i7) windows 10 en had dit probleem nog niet. Kan het te maken hebben met stukjes film van het internet? bestelnr 20xxxxxxxxxxx300 mxc

Reacties

mi-bo schreef op 11.12.2021 om 11:07 uur

@chriske123

Beste Chriske,

gedeeltelijk MXC verwijderd ,

Wat U zou kunnen proberen, het project staat op de tijdlijn, ga naar bestand, exporteren,

Video als magix video ( Ctrl+ Alt + M) dan wordt er een MXV van gemaakt (een mixdown)( een voor berekening ), zet , zet MXV weer op de tijdlijn, dan kunt U via branden er eerst een Image files van maken voordat U gaat branden, en is deze goed dan een dvd branden.

het is best mogelijk dat de stukjes film van internet ( die misschien gecodeerd zijn ) het probleem veroorzaken

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.12.2021 om 11:36 uur

Hallo @chriske123,

Ga eens naar: C:\Users\Gebruiker\Documents\MAGIX\Video deluxe Premium\Disc Images en maak deze map geheel leeg en probeer het nog eens.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 11:51 uur

Bol, dank voor de hulp maar de map was al leeg

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 11:53 uur

Bol, ik kan het wel in een Windows media video, daar is het gelukt maar de beeldkwaliteit is natuurlijk veel minder

chriske123 schreef op 11.12.2021 om 11:58 uur

Michael dank, het programma is al bezig met een MXV uit te voeren, hopelijk stopt het programma niet, ik laat nog iets weten

 

Bol schreef op 11.12.2021 om 12:36 uur

Hallo @chriske123,

U schrijft, dat bij de Disk-Image map leeg is, dat vind ik vreemd. Kan het zijn dat u de opslagmap Disk-Image verplaatst hebt. Kijk eens bij de programma-stelling / tabblad Map / Disk-Images . Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma of gebruik de sneltoets "Y"

Groet, Rob

PS. u hoeft niet steeds op citeren te klikken, als u een antwoord wilt geven, klik op: Schrijf iets... Zo houden wij dit forum leesbaar. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 12.12.2021 om 10:53 uur

Hartelijk dank om mij even op weg te helpen. Ondertussen heb ik de weg van Michael gevolgd en kan er verder mee. Rob ook bedankt om een oplossing aan te brengen.

Bol schreef op 12.12.2021 om 11:04 uur

Hallo @chriske123,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost om er een MXV bestand van te maken. Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik wens u succes, maar vooral heel veel plezier met het samenstellen van u films.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.12.2021 om 11:19 uur

@chriske123

Beste Chriske.

Dank voor Uw Feedback.

Fijn te lezen dat mijn sg. ezelsbruggetje (er eerst een MXV van te maken, nu worden namelijk alle fouten en open plekken die een storing zouden kunnen veroorzaken bewust berekend )voor U nu de oplossing was.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael