Reacties

mi-bo schreef op 03.11.2020 om 19:20 uur

@Inez-Proosten

Beste Inez,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Als dit een aangekocht product is via MAGIX.

kijk eens naar deze Mededeling

https://www.magix.info/nl/forum/wist-u-dit-al--1223140/

Wel inloggen en al Uw gekochte producten staan hier.( muziek )

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Inez-Proosten schreef op 03.11.2020 om 19:41 uur

Dank je Michael. Deze soundpool was niet aangekocht, maar stond al op het programma toen ik het downloadde. Als ik het programma opnieuw download, heb ik waarschijnlijk wel weer de gratis soundpool Feel Good, maar ben ik de aangekochte soundpools dan kwijt?

 

Bol schreef op 03.11.2020 om 19:55 uur

Hallo Inez,

Probeer het eens met uit- en inloggen van MMM, nu wordt de storecache gereset en wordt dan weer opnieuw ingelezen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.11.2020, 20:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.11.2020 om 19:56 uur

@Inez-Proosten

Beste Inez.

Dank voor Uw feedback.

Alles wat aangekocht is kunt U terug vinden via de link.

Sc6

Michael

Inez-Proosten schreef op 03.11.2020 om 20:24 uur

Het is niet aangekocht, maar het was gratis. En het is niet terug te vinden via de link

Inez-Proosten schreef op 03.11.2020 om 20:26 uur

@Bol

Afmelden bij MMM en weer aanmelden verandert helaas niets

Bol schreef op 04.11.2020 om 10:51 uur

Hallo Inez,

Tijdens het installeren van MMM 64bits wordt de Feel Good-soundpool geïnstalleerd. Dus niet via de Store. Dit is ook de reden, waarom u deze soundpool niet kunt terug vinden bij My Products op https://www.producerplanet.com/us/login/ en ook niet kan downloaden via het tabblad Downloads

U hebt Feel Good-soundpool via het tabblad loops verwijderd. Omdat u dit zo gedaan hebt, is deze soundpool met alle bij behorende bestanden van uw harde schijf verwijderd.

Om Feel Good-soundpool weer geïnstalleerd te krijgen, moet u MMM 64bits weer herinstalleren.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Inez-Proosten schreef op 04.11.2020 om 11:05 uur

@Bol, ja ik begrijp dat ik de soundool Feel Good niet via de store kan downloaden. Dat heb ik zelf namelijk in mijn commentaar ook al gezegd. Ik hoop dat als ik MMM opnieuw download en installeer, dat ik dan de soundpools die ik wél heb aangekocht ( dus niet de Feel Good soundpool maar andere soundpools) opnieuw kan installeren via de link zonder opnieuw daarvoor te betalen.

mi-bo schreef op 04.11.2020 om 11:27 uur

@Inez-Proosten

Beste Inez.

Zoals ik al eerder heb omschreven

ga naar

https://www.producerplanet.com/us/account/purchases/

Hier in inloggen, met email + wachtwoord bekend bij MAGIX.

"Een voorbeeld van mij die eerder is aangekocht "

 

dan uitpakken en het staat weer op Uw Pc,

Hopend dat U iet aan dit antwoord heeft, er gaat niets verloren wat illegaal is aangekocht.

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

 

 

Bol schreef op 04.11.2020 om 11:34 uur

Hallo Inez,

Uw commentaar had ik weldegelijk gelezen, maar ik ben opzoek gegaan naar de juiste verklaring, waarom deze niet normaal via de Store c.q. via My Products van Producerplanet.com kan worden hersteld.

U kunt MMM 64bits zondermeer de-installeren en opnieuw installeren. De Feel Good-soundpool wordt dan kosteloos weer geïnstalleerd.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-