extra programma

plagge schreef op 14.11.2021 om 14:41 uur

Ik heb in het verleden een programma van Magix gekregen ( of gekocht) waarbij ik in een scene kon aangeven wanneer de film sneller of langzamer moest worden afgespeeld. Dit progje stond bij mij in de werkbalk van de PC dus NIET in VDL21. Het progje is een keer verdwenen en nu weet ik niet meer hoe het heet en waar ik het kan vinden. Iemand een idee?

Reacties

Bol schreef op 14.11.2021 om 18:46 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Volgens mij bedoelt u proDaD ReSpeedr 1.0

Ga naar: C:\Programma Files\proDaD\ReSpeedr-1.0\ReSpeedr.exe en maak hiervan een snelkoppeling op uw Bureaublad.

Nu kunt via deze snelkoppeling het standalone programma ReSpeedr 1.0 opstarten.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.11.2021, 18:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 14.11.2021 om 19:56 uur

Dank je wel Rob ga morgen meteen even kijken. Groet Geertjan

Kees-Haremaker schreef op 14.11.2021 om 21:04 uur

Hallo GeertJan, in MVDL 2022 zit deze mogelijkheid ook zie deze plaatjes, zoals je ziet even klikken op tabblad effecten en dan audio en video effecten


En dan zie je snelheid en met de schuifregelaar kan je de snelheid verhogen of verlagen, wel de videoscene even activeren (geel)
Mvg Kees

plagge schreef op 15.11.2021 om 12:11 uur

Hallo Rob,

Op een of andere manier is het progje nergens meer te vinden op mijn computer. Wel duidelijk dat het iets van ProDad is, dus daarmee heb je het wel, zoals gebruikelijk bij het juiste end. Zou het kunnen zijn dat dit extra progje maar een beperkte ' houdbaarheid" heeft b.v. een jaar?

Hallo Kees, Dat de mogelijkheid van versnellen en vertragen tot de ingebouwde mogelijkheden van VDL behoorde was mij bekend. Dat is al jaren in alle versies van VDL terug te vinden. Het voordeel van dit aparte progje is dat je in één scene zonder te knippen kunt aangeven wanneer iets sneller of langzamer moet gaan. Toch bedankt voor je info. Groet,

Geertjan

plagge schreef op 15.11.2021 om 12:15 uur

Hallo Rob, Ik ben eruit. Ik heb uiteindelijk toch nog het progje weten te vinden in een oude mail van Magix. Daar kon ik meteen downloaden en installeren. Zo zie je maar weer als je maar weet waar je moet zoeken. Nogmaals dank voor jouw bijdrage want die heeft mij wederom op het juiste spoor gezet. Klasse! Groet,

Geertjan

Bol schreef op 15.11.2021 om 12:48 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Voor zover ik het weet is proDaD ReSpeedr 1.0 voor life-time. Zelf heb ik deze al vanaf november 2018 op mijn PC staan. Waarom u proDaD ReSpeedr 1.0 niet meer terug kan te vinden op uw PC, is voor mij als (nog) een groot raadsel. Kan het zijn dat u uw PC geüpgraded van W10 naar W11? Als dat zo is, dan zou het kunnen zijn, dat tijdens deze upgrading proDaD ReSpeedr 1.0 is verwijderd.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.11.2021, 12:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 12:59 uur

@plagge

Beste Geertjan.

Fijn te lezen als Moderator dat U in Uw archief proDaD ReSpeedr 1.0 terug heeft kunnen vinden en installeren.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (1ste Fm sinds 2008)

plagge schreef op 15.11.2021 om 15:05 uur

Beste Michael.

Het is inderdaad prachtig dat dit forum kan beschikken over de grote technische en praktische kennis van " meedenkers" zoals b.v. Bol. Geweldig hoe snel die man een probleem weet weg te blazen. Uiteraard wil ik alle andere " meedenkers " waaronder ook U die een bijdrage willen/kunnen leveren hiermee niet te kort doen. Tenslotte is dit forum opgericht om er samen uit te kunnen komen. Toch?!

Groet en blijf gezond.

Geertjan