extra inhoud instaleren lukt niet

Hans-Verhaegh schreef op 24.08.2021 om 10:18 uur

Hoi,

 

Heb de nieuwe magix pro x versie 19.0.1.117 aangekocht en deze geïnstalleerd dit liep vloeiend oude versie werd meteen verwijderd en nieuwe erop. na de installatie een kleine update van 44 mb dat werkte ook. Nu wil ik extra inhoud instaleren via hulp in het menu. Echter bij elk installatie bestand dezelfde fout dit had ik bij de vorige versie niet. Ook deze fout bij het verplaatsen van de installatie bestanden of deze handmatig openen. Zie de bijlage voor de fout. Komt iemand dit bekend voor toevallig?

Reacties

mi-bo schreef op 24.08.2021 om 10:29 uur

@Hans-Verhaegh

Beste Hans.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U heeft volgens schrijven MVPX13 geïnstalleerd en eerdere geïnstalleerde versie werdt overschreven.

U heeft ook via online actualiseren de laatste Patch gedownload.

Dan zal als de installatie procedure normaal is verlopen, de extra inhoud direct volledig zijn geïnstalleerd.

U kunt PNG bericht weg klikken en installatie zal verder door gaan.

Een aanvulling:

Kijk eens via bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde of dan wel alles goed staat, wel daarna weer via help online actualiseren doen, en de laatste download Patch weer installeren.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds maart 2008)

 

Hans-Verhaegh schreef op 31.08.2021 om 09:46 uur

De installatie gaat helaas niet door hij stop dan met een fout die ik ook al na magic heb laten sturen maar geen reactie. Ik heb nu niet alle overgangen en alles er in zitten die ik bij de versie ervoor wel heb. Hier kan ik wel zonder problemen de extra add ons instaleren namelijk.

mi-bo schreef op 31.08.2021 om 10:05 uur

@Hans-Verhaegh

Beste Hans.

Dank voor Uw Feedback.

De eerste PNG, betekend zover ik het terug heb kunnen halen, dat bij installeren van vorige versie U geen installatiemaneger had aangemaakt,of verplaatst vandaar dat hrt niet te vinden is met installeren, en dan is het beste om te kijken via hulp extra programma's installeren,dan moet het pakket MVPX13 compleet zijn.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)

Bol schreef op 31.08.2021 om 10:49 uur

@Hans-Verhaegh

Hallo Hans,

Als u een foutmelding via het Magix programma doorstuurt, dan krijgt u hiervan nooit een antwoord op terug. Deze foutmeldingen komen anoniem is een database op de Magix Servers terecht.

Wat u zou kunnen doen is het volgende. Verwijder of verplaatst eens de map mgx0... uit de Temp map van uw PC.

Probeer nu weer eens Video Pro X13 opnieuw te installeren.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 31.08.2021, 11:04, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-