Omdat ik veel filmpjes in 4K heb kon ik met mijn oude computer en oude versie van Photostory niet zo veel meer.
Daarom dit voorjaar een nieuwe computer gekocht (AMD Ryzen 7 3700X, Geforce GTX 1650 4GB, Windows 10 en naast 3TB harddisk een 512 GB SSD) en ook een nieuwe versie van Photostory de luxe aangeschaft, die inmiddels geupgrade is naar versie 2022.
Ik maak projecten met veel filmpjes en foto's. Bij het omzetten/exporteren van mijn project naar een MP4 bestand slaapt Magix alleen de eerste +/- 20 minuten op als MP4. Het MP4 bestand is dus maar 20 minuten lang, terwijl mijn gemaakte project 45 minuten lang is.
Komt dit soms omdat mijn project te groot is. Want ik stop er heel veel filmpjes (4K) in naast de foto's. En dan is 45 minuten misschien te groot om te exporteren?? Het bestand van 21 minuten is 9.363.374 kB groot.
Ik heb al jullie support zitten afzoeken. Heb de suggestie om "de videomodus op CUP te zetten" opgevolgd, helaas zonder resultaat.
Ik hoop dat jullie met al je expertise me kunnen helpen, want dit vindt ik helemaal niks. Met mijn oude photostory kon ik grote projecten maken en omzetten naar MP 4. Maar nu dus niet!