exporteren naar MP4

C-Verheij schreef op 30.11.2021 om 19:21 uur

Omdat ik veel filmpjes in 4K heb kon ik met mijn oude computer en oude versie van Photostory niet zo veel meer.

Daarom dit voorjaar een nieuwe computer gekocht (AMD Ryzen 7 3700X, Geforce GTX 1650 4GB, Windows 10 en naast 3TB harddisk een 512 GB SSD) en ook een nieuwe versie van Photostory de luxe aangeschaft, die inmiddels geupgrade is naar versie 2022.

Ik maak projecten met veel filmpjes en foto's. Bij het omzetten/exporteren van mijn project naar een MP4 bestand slaapt Magix alleen de eerste +/- 20 minuten op als MP4. Het MP4 bestand is dus maar 20 minuten lang, terwijl mijn gemaakte project 45 minuten lang is.

Komt dit soms omdat mijn project te groot is. Want ik stop er heel veel filmpjes (4K) in naast de foto's. En dan is 45 minuten misschien te groot om te exporteren?? Het bestand van 21 minuten is 9.363.374 kB groot.

Ik heb al jullie support zitten afzoeken. Heb de suggestie om "de videomodus op CUP te zetten" opgevolgd, helaas zonder resultaat.

Ik hoop dat jullie met al je expertise me kunnen helpen, want dit vindt ik helemaal niks. Met mijn oude photostory kon ik grote projecten maken en omzetten naar MP 4. Maar nu dus niet!

Reacties

mi-bo schreef op 30.11.2021 om 19:32 uur

@C-Verheij

Beste Cor.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Uw oproep gelezen, een ding kan ik niet goed begrijpen, waarom gebruikt U MFS2022 een foto bewerking programma , en niet een video montage programma bv MVDL2022 gezien U met K4 werkt.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 30.11.2021 om 23:51 uur

Hallo @C-Verheij

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Hiervandaan kan ik niet beoordelen waar het bij u fout gaat.

Dit is wat Magix Support adviseer. Als u steeds problemen ervaart met sommige functies, kunnen de volgende korte tips u misschien helpen:

  • Voer alle open Windows-updates uit en/of sluit de Microsoft Installer.
  • Installeer de nieuwste grafische kaart drivers handmatig. Ga hiervoor naar de website van de fabrikant van uw grafische kaart, download de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze.
  • Ga naar: https://www.nvidia.co.uk/Download/driverResults.aspx/183948/en-uk

Maar anders zou u ook kunnen proberen om het bestand videodeluxe.ini te verwijderen. Bij verwijdering worden de alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden, maar tevens worden ook eventuele configuratiefouten hersteld.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 30.11.2021, 23:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-