Vandaag een upgrade ontvangen van Magix Video Pro X. Wanneer ik echter een video wil exporteren krijg ik de melding dat de export wordt afgebroken. Er komt dan een verwittiging "Foutcode". Maar er staat geen nummer bij. Hartelijk dan voor de reacties
Ik zie zojuist, dat Pro X 14 geüpdatet kan worden van versie 20.0.1.159 naar de versie 20.03.169. Zijn uw problemen na deze update ontstaan? Wat u als eerste zou kunnen doen is om Pro X14 terug te zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten....
Heb de programma-instellingen terug gezet zonder resultaat. Het is een multicam produktie met 4 camera's opgenomen. 3 camera's hebben opgenomen in MP4 en 1 camera in MOV. Telkens hij aan 3 minuten en 11 sec komt stopt de export. En ja, inderdaad toen ik gisteren aan de montage begon was dat in de versie 20.0.1.159. Na de middag wou ik herbeginnen en was er een update die ik dan ook geinstalleerd heb. De film was toen al tot 40 minuten afgewerkt, in totaal is de film 1.19u. Zal misschien op 3.11 een andere camera kiezen in de multicam montage en dan nog eens proberen.
Bedankt om het meedenken en de tips. Maar spijitg genoeg blijft de export afbreken op 3 min. en 11 sec. Ga dus volledig herbeginnen en heb de .mov omgezet naar MP4. Nog veel plezier met het programma.
Wat gebeurd er als u het stukje van ca. 4 minuten verwijderd uit uw projectbestand en dan weer exporteert?
Het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat het aan de MOV bestanden ligt. Ik heb een projectje aangemaakt met diverse bestandsformaten, waaronder meerdere MOV bestanden. Geen enkel probleem ervaren bij het exporteren.
Of uw reactie om het gehele project opnieuw aan te maken juist is, kunt u pas echt bepalen als u de eerste 4 min. opnieuw samengesteld hebt. Maar goed, eerst zien dan geloven. W.b.t. de MOV bestanden, u had volgens mij, in de vorige versie hier geen enkele problemen mee, toch??
In de vorige projecten kon ik alle formaten mengen. Ook de totale film MOV van 1u en 19 minuten heb ik vandaag kunnen omzetten naar MP4. heb in mijn project dan het stukje MOV vervangen door hetzelfde stukje in MP4 en nog breekt de export af op 3.11 minuten. Denkelijk is het project beschadigd tijdens de patch. Ook had ik nog een reserve project onder een andere naam opgeslagen maar daar zit dezelfde fout ook in. Bedankt iedereen voor de waardevolle tips.
Beste Allemaal, Het is gelukt.Hoera en bedankt. Eerst geprobeerd om de eerste 5 minuten eraf te knippen. Ook hier liep de export vast naar 3 min. 6 sec. Dan de ganse film gekopierd en een nieuwe film aangemaakt. En wonder bij wonder is het ganse project geëxporteerd. Kan jullie niet genoeg bedanken voor de fantastiche hulp.