Reacties

Bol schreef op 29.08.2022 om 22:39 uur

@wama4040

Hallo Guido,

Ik zie zojuist, dat Pro X 14 geüpdatet kan worden van versie 20.0.1.159 naar de versie 20.03.169. Zijn uw problemen na deze update ontstaan? Wat u als eerste zou kunnen doen is om Pro X14 terug te zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten....

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wama4040 schreef op 30.08.2022 om 09:05 uur

Beste Rob,

Heb de programma-instellingen terug gezet zonder resultaat.
Het is een multicam produktie met 4 camera's opgenomen.
3 camera's hebben opgenomen in MP4 en 1 camera in MOV.
Telkens hij aan 3 minuten en 11 sec komt stopt de export.
En ja, inderdaad toen ik gisteren aan de montage begon was dat in de versie  20.0.1.159.
Na de middag wou ik herbeginnen en was er een update die ik dan ook geinstalleerd heb.
De film was toen al tot 40 minuten afgewerkt, in totaal is de film 1.19u.
Zal misschien op 3.11 een andere camera kiezen in de multicam montage en dan nog eens proberen.

mi-bo schreef op 30.08.2022 om 10:18 uur

@wama4040

Guido,

misschien een vreemde reactie,

Overal staat geschreven in de montage wereld nooit geen Patch update doen, terwijl de montage nog niet af is.

Het is een grote Patch van 1 GB

En heeft U geen problemen met multicam met 4 Mp4 opname en 1 MOV opname, misschien de MOV opname converteren naar Mp4 ( misschien een optie )

Sc6

Michael

Bol schreef op 30.08.2022 om 11:11 uur

@wama4040

Goedemorgen Guido,

....Wanneer ik echter een video wil exporteren krijg ik de melding dat de export wordt afgebroken....

Als u een oud MVP projectbestand gemaakt met Pro X14 versie 20.0.1.159 op de tijdlijn zet, wordt dan het exporteren ook onderbroken?

Reset eens de MPEG-4 - export.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.08.2022, 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wama4040 schreef op 30.08.2022 om 15:44 uur

Beste allemaal,

Bedankt om het meedenken en de tips.
Maar spijitg genoeg blijft de export afbreken op 3 min. en 11 sec.
Ga dus volledig herbeginnen en heb de .mov omgezet naar MP4.
Nog veel plezier met het programma.

Wama4040

Bol schreef op 30.08.2022 om 15:48 uur

@wama4040

Hallo Guido,

Wat gebeurd er als u het stukje van ca. 4 minuten verwijderd uit uw projectbestand en dan weer exporteert?

Het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat het aan de MOV bestanden ligt. Ik heb een projectje aangemaakt met diverse bestandsformaten, waaronder meerdere MOV bestanden. Geen enkel probleem ervaren bij het exporteren.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.08.2022, 15:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.08.2022 om 16:48 uur

@wama4040

Guido.

Dit is een zeer verstandige reactie van U.

Het hele project overdoen.

Er zal toch iets verkeerd zijn gegaan met de Patch van één GB halverwege de montage.

En heb gelezen dat U de Mov bestanden al heeft omgezet naar MP4

Sc6 met samenvoegen van de beelden met 4 camera's die tot één mooi project moeten worden samen gevoegd .

Gr

Michael

Bol schreef op 30.08.2022 om 17:10 uur

@wama4040

Hallo Guido,

Of uw reactie om het gehele project opnieuw aan te maken juist is, kunt u pas echt bepalen als u de eerste 4 min. opnieuw samengesteld hebt. Maar goed, eerst zien dan geloven. W.b.t. de MOV bestanden, u had volgens mij, in de vorige versie hier geen enkele problemen mee, toch??

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.08.2022, 17:24, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wama4040 schreef op 30.08.2022 om 17:42 uur

Beste,

In de vorige projecten kon ik alle formaten mengen.
Ook de totale film MOV van 1u en 19 minuten heb ik vandaag kunnen omzetten naar MP4.
heb in mijn project dan het stukje MOV vervangen door hetzelfde stukje in MP4 en nog breekt de export af op 3.11 minuten.
Denkelijk is het project beschadigd tijdens de patch.
Ook had ik nog een reserve project onder een andere naam opgeslagen maar daar zit dezelfde fout ook in.
Bedankt iedereen voor de waardevolle tips.

Groetjes

Wama4040

wama4040 schreef op 31.08.2022 om 11:18 uur

Beste Allemaal,
Het is gelukt.Hoera en bedankt.
Eerst geprobeerd om de eerste 5 minuten eraf te knippen.
Ook hier liep de export vast naar 3 min. 6 sec.
Dan de ganse film gekopierd en een nieuwe film aangemaakt.
En wonder bij wonder is het ganse project geëxporteerd.
Kan jullie niet genoeg bedanken voor de fantastiche hulp.

Groetjes

Wama4040

mi-bo schreef op 31.08.2022 om 11:23 uur

@wama4040

Dit is een positief bericht dat U zelf het probleem heeft kunnen oplossen,

Veel plezier met het samenstellen van Uw projecten via Multicam met het mooie MAGIX product MVPX14 vernieuwde versie.

Sc6

Michael