Export werkt niet meer goed sinds update naar Magix Video Deluxe 2021

Fabianhusken schreef op 14.09.2020 om 22:20 uur

Goedenavond,

Ik werk al jaren met Magix Video Deluxe en met veel genoegen, nooit gedoe. Sinds de laatste update kan ik mijn films niet meer exporteren naar mp4 formaat (1920/1080 50P) Ik heb de hardware encoding uitgezet, ik heb het project opnieuw opgebouwd in een nieuwe projectnaam, deinstallatie en opnieuw geïnstalleerd. Maar het is heel random. De ene keer stopt ie zonder foutmelding halverwege en is de film half klaar, en soms bevriest ie een beeld of maakt ie een fragment gewoon zwart. Heeft iemand hier ook last van ?

 

Groet, Fabian

Reacties

Jaap-Pontier schreef op 05.11.2021 om 18:29 uur

Beste Fabian, ik heb hetzelfde probleem met video pro X 13. als oplossing wordt gegeven de hardware encoding uit te zetten ( geen idee hoe dat moet ) en de grafische kaart te updaten ,maar dat gebeurt volgens mij automatisch bij een update van windows. Daarbij heb ik op 22-08-2021 € 149,- euro betaald voor een upgrade hoewel ik ieder jaar al de updateservice heb verlengd krijg ik nu weer te zien bij het opstarten van het programma dat ik weer € 149,- euro moet betalen voor het verlengen van de updateservice.Voorheen kan je technische hulp krijgen , maar dat is nu blijkbaar onmogelijk

groet Jaap

Bol schreef op 05.11.2021 om 19:16 uur

@Jaap-Pontier

Hallo Jaap,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U stelt / geeft antwoord in een topic uit 2020. Gaarne bij een volgende keer een eigen bijdrage maken.

Nu de antwoorden op uw vragen:

  • Zie voor de hardware encoding uitzetten deze link: Geen beeld, wel geluid
  • Als u een NVIDIA kaart hebt, dan kunt de laatste drijvers downloaden vanaf NVIDIA Driver Downloads (Windows update uw videokaart niet)
  • Uw updateservice is na 22-08-2022 verlopen. U moet uw updateservice weer voor 365 dagen verlengen, als u dit nog niet gedaan hebt.
  • U kunt nog steeds technische hulp krijgen van Magix Support. Zie: Hoe neem ik contact op met technische support

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 05.11.2021, 19:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jaap-Pontier schreef op 07.11.2021 om 14:36 uur

Beste Rob Bol

Bedankt voor het snelle antwoord.

groet, Jaap Pontier