For some reason the export to MPEG-2 format fails in Photostory 2016. The application gives an error and the exportfile only contains 30 seconds although all required activations have been executed.
OK dan ... Wel vreemd dat Engels en Nederlands door elkaar staat... maar goed.
Om één of andere reden faalt de export naar MEPG-2 formaat in Fotostory 2016. De toepassing geeft een foutmelding en de export bevat slechts 30 seconden niettegenstaande alle nodige activaties zijn uitgevoerd.
Iemand een idee?
Voormalige gebruiker
schreef op 20.03.2016 om 23:30 uur
Om één of andere reden faalt de export naar MEPG-2 formaat in Fotostory 2016. De toepassing geeft een foutmelding en de export bevat slechts 30 seconden niettegenstaande alle nodige activaties zijn uitgevoerd.
Iemand een idee?
Kan je omschrijven wat voor foutmelding dit is?
Groet,
Rob
Onderstaande foutmelding krijg ik bij selectie van MPEG-2 in combinatie met Full HD:
The export was not succesful. Please try again with another export format and check to make sure enough hard drive space is available.
Nochtans schijfruimte heb ik nog in overvloed > 200Gb alsook RAM is 32GB.
Wanneer ik MPEG-2 met HD 720p selecteer, heb ik geen probleem.
In WMV Full HD is het resultaat 75 Mb, wat m.i. toch niet extreem groot is.