export issues

hveurink schreef op 01.12.2021 om 22:03 uur

video deluxe versie 21.0.1.104
Intel i7-4770 3.4 Gha, 8 CB Ram, 64 Bit, Geforce GTX1050 Ti

Ik heb nog een probleem met de export. Ik heb inmiddels verschillende instellingen geprobeerd, en verschillende bestandstypen maar het volgende probleem doet zich voor.

In de Tijdlijn-modus is alles zichtbaar en daar is de volledig gemonteerde film te zien en af te spelen.
Ná de export onstaan er in het geexporteerde videobestand enkele zwarte beelden die een paar seconden of langer kunnen duren. Soms ook stilstaande beelden zichtbaar, of is ineens een fragment in de verkeerde volgorde geëxporteerd. De audio loopt wel gewoon goed door.

Heb alle laatste videodrivers geïnstalleerd, laatste magix patch, dus daar ligt het zeker niet aan.
Ook geen verschil in export door bv CPU of videokaart, dus dat is het issue ook niet.

Reacties

Bol schreef op 01.12.2021 om 23:06 uur

Hallo @hveurink,

Mogen wij ervan uitgaan, dat uw eerdere problemen zijn opgelost? zie: https://www.magix.info/nl/forum/vastlopers-na-programme-update--1288265/ en dat alleen het exportprobleem is overgebleven?

Wat u zou kunnen proberen is om MPEG-4 export menu te resetten

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hveurink schreef op 02.12.2021 om 09:45 uur

Heb dit gedaan. Dit heeft het issue grotendeels verholpen nu met de export.
Ik zie nu nog in een project van 5 minuten nog 2x een kleine freeze van het beeld in het geëxporteerde bestand, wat daar vloeiend zou moeten doorlopen.

Bol schreef op 02.12.2021 om 13:12 uur

Hallo @hveurink,

Fijn om te lezen, dat uw exportprobleem na het resetten van het exportscherm grotendeels is verholpen.

U schrijft: "Ik zie nu nog in een project van 5 minuten nog 2x een kleine freeze van het beeld in het geëxporteerde bestand, wat daar vloeiend zou moeten doorlopen". 

Hiervandaan kan ik niet beoordelen, waar u dit foutje moet zoeken. Zelf heb ik het vermoeden dat dit aan uw MVP-projectbestand zou kunnen liggen. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Wat gebeurd er als u de 2x freeze verwijdert uit MVP project onder een andere naam opslaan zonder deze freeze fragmenten!! Zet het nieuwe MVP projectbestand op de tijdlijn en plaats de 2x freeze fragmenten terug op zijn plaats en exporteert nu uw MVP projectbestand. Wat is nu het resultaat?

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hveurink schreef op 02.12.2021 om 20:05 uur

Hallo Rob,

Dit heeft gewerkt! Bijzonder dat het alleen in de export fout ging, en niet in de tijd-lijn modus.
Maar heb nu dus een goed resultaat.

Bedankt.

Bol schreef op 02.12.2021 om 20:37 uur

Hallo @hveurink,

Het doet mij deugd om te lezen, dat al uw problemen hiermee allemaal zijn opgelost. Succes met het samenstellen van u films en bedank👍voor uw terugkoppelingen. We zullen maar zeggen eind goed al goed.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-