enkele beelden verwijderen

belkom schreef op 26.07.2010 om 14:57 uur
bij de opnamens is de camera blijven lopen , nu wil ik enkele seconden eruit knippen maar ik weet niet hoe. Ik heb geprobeerd om de video op deze plaatsen te spitsen en het tussengedeelte te verwijderen, maar ik krijg niet het gewenste resultaat er staan nog steeds beelden bij van de mislukte opnamen. Hoe moet ik  enkele seconden verwijderen.
BVD marc

Reacties

Polders schreef op 26.07.2010 om 17:13 uur
Beste Belkom, er zijn meerdere mogelijkheden om een deel van een film te verwijderen. Om goed te zien waar er geknipt moet worden is het advies 'in te zoomen. Dat kan met de + en de - knop rechtsonder in het scherm.
Ga naar het scherm 'Tijdlijn'.
Plaats de verticale rode cursorlijn op de begin-locatie van het stuk film dat verwijderd moet worden. Ga naar het scheermessje icoon, midden in het beeld en klik daarop en kies splitsen. Daarna is de film gesplitst. Schuif het rechterdeel van de film iets naar rechts om de afstand met het eerste deel iets te vergroten.
Plaats daarna de verticale rode cursorlijn op de eind-locatie van het stuk film dat verwijderd moet worden en ga weer naar het scheermessje, klik daarop en kies splitsen. Vergroot weer de afstand en klik op het te verwijderen deel, dat oranje kleurt. Klik nu op uw delete knop op het toetsenbord. 
Veel succes