enkel een blauw scherm

franky-vanlerberghe schreef op 29.03.2020 om 10:05 uur

Geachte heer/mevr. Ik heb red uw video's aangekocht geinstalleerd alles werkte prima voor een vijftiental minuten ; Daarna kreeg ik niets anders meer dan een blauw scherm . Ik heb alles terug losgekopeld terug geplaatst maar geen verandering . Ik zie wel dat de geluidsbalken zouden geluid opnemen maar ook dit klopt niet . wat kan het probleem zijn ? Ik heb dit een paar jaar terug ook gehad met een oudere versie kan dit aan de converter liggen of de vhs speler ? windows 10 64 bit i7 processor Hopelijk kan dit worden opgelost . Met vriendelijke groet Vanlerebrghe Franky

Reacties

mi-bo schreef op 29.03.2020 om 10:24 uur

@franky-vanlerberghe

Beste Franky.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Kijk eens of er geen onderbrekingen op de band staan open plekken( dit kan veroorzaakt zijn door bv vroeger even terug kijken en als dan weer wordt opgenomen staan de beelden niet aan een gesloten,( mits er voorheen is gezwart ) ), want het is namelijk als volgt als er een open plek is wordt er niet verder opgenomen van de videoband en is het beeld blauw ( sg bevriezen )..

Dit kunt U namelijk zien als het via een normale Tv afgespeeld wordt.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

franky-vanlerberghe schreef op 29.03.2020 om 19:18 uur

Michael

Dank u voor de info het probleem zit hem bij de aansluiting op de scart kabel . Ondertussen al een 9 uur vhs banden over gezet op de p c .

 

 

Groeten Franky

 

mi-bo schreef op 29.03.2020 om 19:40 uur

@franky-vanlerberghe

Beste Franky,

Dank voor Uw Feedback.

Veel montage plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

Sc6

Michael