encoderen \fout 24

a.zandvliet2 schreef op 03.08.2015 om 16:35 uur

hallo heren. mijn vraag is de volgende,al jaren gebruik ik VD de Luxe 15 plus totaal geen problemen mee,maar sinds ik windows 7 heb is het gewoon treurig met dit programma,nu weer met branden,krijg dan bericht encoderen is mislukt,ga ik dan verder kijken dan zie ik het bericht dat dit nummer al in gebruik is en ook mijn e mail klopt niet,dan staat er foutcode 24.kunt U mij vertellen wat er fout is.met.vr groeten aad.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 03.08.2015 om 23:34 uur

Beste,

U heeft dit probleem eerder gehad. Rijk heeft u geantwoord.

zie: http://www.magix.info/nl/branden.knowledge.1136972.html

Succes,

Rob

lucky_me schreef op 04.08.2015 om 00:31 uur

Hallo

begrijp ik het goed dat je nu pas windows 7 installeerde en vroeger werkte met vdl15 in een oudere windows versie? ik lees http://magazine.magix.com/nl/werken-magix-programmas-onder-windows-7-32-bit64-bit/ en zie dat je vdl15 moet installeren onder compatibiliteits modus (rechtermuisknop op installatie file). niet gebruiken voor hd denk ik

groet

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 04.08.2015 om 09:23 uur

Beste,

De site die Lucky_Me u aanreikt is niet betrouwbaar. Norton geeft deze melding. zie:

Groet,

Rob

PS. dit is reeds gemeld bij MagixSuport.

mi-bo schreef op 04.08.2015 om 11:17 uur

beste.

 de site die Lucky_me u heeft aangeraden mankeert niets aan,

 werkt perfect vermoedelijk een Norton probleem zoals Rob omschrijft., ik werk zelf met Avast Prem

gr 

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 04.08.2015 om 11:26 uur

Hallo,

Dit is antwoord wat ik van Magix Support heb gekregen.

Hallo allemaal,

Norton heeft dus vannacht magix.com op zijn 'rode lijst' gezet. Dus iedereen verkrijgt een waarschuwing. Oorzak ist het Simpliclean-product, dat van Norton als malware wordt gezien.
Wij hebben dit probleem inmiddels al aan onze ontwikkelaars doorgegeven.
Dus waarschuwing negeren (helemaal op de betreffende site naar beneden scrollen).

Magix Support.
 

2x gewijzigd wegens spelfouten

lucky_me schreef op 04.08.2015 om 14:36 uur

Hallo

dit adres had ik reeds getest met bitdefender. Ik had vroeger ook Norton maar ik was er niet zo tevreden over.

mvg

Luc

a.zandvliet2 schreef op 04.08.2015 om 17:23 uur

hallo; ik heb jullie antwoorden gelezen maar Norton heb ik niet,ik krijg ook geen codecs die ik volgens het programma moet ophalen,groeten aad.

Voormalige gebruiker schreef op 04.08.2015 om 18:55 uur

Hallo

dit adres had ik reeds getest met bitdefender. Ik had vroeger ook Norton maar ik was er niet zo tevreden over.

mvg

Luc

Hallo Luc,

Ik ga geen discussie voeren welk Virusscanner er goed is. Ik vind wanneer je een melding krijg met welke virusscanner dan ook, je allert moet zijn. Daarom heb ik deze waarschuwing geplaatst. Tevens heb ik Magix Support gewaarschuwd. Zij heb mij een antwoord gegeven. Zie mijn antwoord van 11:26 uur. Je kan nooit voorzichtig genoeg zijn in deze tijd van cybercriminaliteit.

Groet,

Rob

PS. ik heb Norton Internet security (laaste versie).

Aanvulling 04-08-2015 23:10 uur

Probleem "Gevaarlijke Website" is opgelost. Bleek loos alarm te zijn. Maar mij devies is: "Blijf Allert" 

Voormalige gebruiker schreef op 04.08.2015 om 20:12 uur

Hallo Aad,

Zie in uw eerdere vraagstellingen, dat u al vanaf 28-09-2014 met Windows 7 en VDL 2015 werkt.

Ik zag, dat u toen ook Nero op uw computer heeft staan.

Dit staat in punt 3 van  http://www.magix.info/nl/branden.knowledge.1136972.html

3.Eventueel blokkeren andere toepassingen of virtuele schijven de brander. Om dit te controleren, opent u Windows Startmenu > Uitvoeren (of Zoeken in Vista/7) en geeft u hier "msconfig" in. Vervolgens start het Windows-systeemconfiguratie programma. Schakel onder "Services" en onder "Opstarten" toepassingen uit zoals: Nero InCD, Virtual CD, Clone CD... alsmede andere toepassingen die mogelijk de brander blokkeren kunnen. Start Windows opnieuw op en negeer de melding, dat het autostart register veranderd is (zet een vinkje zodat die melding niet meer terugkomt).

Of uw probleem hiermee is oplost kan ik zo niet zeggen.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 05.08.2015 om 20:16 uur

Hallo Aad,

Voor de foutcode 24, zie dit antwoord aan u. http://www.magix.info/nl/foutcode-24.knowledge.1088357.html

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 06.08.2015 om 21:18 uur

Beste Aad,

Ik zou niet weten hoe ik je zou kunnen helpen. Volgens mij heb je twee accounts bij Magix aangemaakt. Hierdoor raak je in problemen. Misschien dat een van de Moderators een oplossing weet. Anders zou je dit kunnen voorleggen aan Magix Support.

Succes,

Rob