Effecten plaatsen,probleem

johndebrock schreef op 20.10.2021 om 17:22 uur

Na het aanbrengen van een effect zoals aanpassen grootte,helderheid,zie ik beeld op de tijdlijn maar niet in de monitor (ik werk met 2 monitoren),nadat ik bij Apparaten optie wijzig naar CPU heb ik weer beeld,daarna weer terugzetten anders valt beedl weer weg.

Wie weet oplossing ?

Groeten,John de Brock.

Reacties

Bol schreef op 20.10.2021 om 23:37 uur

@johndebrock

Hallo John,

Het kan zijn, dat uw videokaart(en) de hardwareversnelling onder VDL 2022 niet meer wordt ondersteund. U hebt het over dat u met twee monitoren werkt, terwijl u in een eerdere topic hebt over een Desktop en een Laptop. Dus ik vermoed, dat u deze als twee monitoren beschouwd. Klopt mijn redenatie? Wat ik ook niet begrijp is, als u bij de Apparaatopties de Import, Verwerking en Export bij de hardwareversnelling op CPU hebt gezet en deze weer moet terugzetten want anders valt het beeld weer weg. Volgens mij is het zo, als u de Laptop en de Desktop PC beide op CPU zet, deze wel trager zal gaan werken, maar u moet gewoon beeld blijven houden. Kunt wat meer informatie verschaffen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johndebrock schreef op 21.10.2021 om 00:09 uur

Hallo Bol,Uw conclusie Desktop-Laptop is logisch maar nu is het Desktop met 2 HD monitoren,Videokaart is Nivdia Geforce GTX 1050Ti ,processor Intel i7-10700K,6 core 3,8 GHz,RAM 16 GB,begrijp zelf ook niet waarom beeld na plaatsen effect b.v. Grootte op 2e monitor niet meer te zien is,hopelijk is het nu duidelijker voor jou,wel 2 verschillende merken.LG en Philipps monitor.LG staat beeld op.

Bol schreef op 21.10.2021 om 13:05 uur

@johndebrock

Hallo John,

Aan de configuratie van u desktop PC kan het niet liggen. Ik zou achter uw PC moeten zitten om te zien waar het bij u fout gaat. Mijn advies, leg dit probleem eens voor aan Magix Support. Hoe neem ik contact op met Magix Support.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johndebrock schreef op 21.10.2021 om 13:16 uur

Hallo Rpob,bedankt voor je meedenken,ik ga Magix opnieuw instellen voor 2 monitoren,alle aansluitingen nalopen en als dat niet helpt jou advies opvolgen,Groeten John.

Bol schreef op 21.10.2021 om 13:50 uur

@johndebrock

Hallo John,

Succes met opnieuw instellen van uw twee monitoren. Laat het mij weten of het, nadat u alles hebt nagelopen, nu wel is opgelost.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johndebrock schreef op 21.10.2021 om 14:06 uur

Hallo Rob,gelukt met opnieuw instellen Multimonitor in Magix,bedankt en met vr gr,

John.

Bol schreef op 21.10.2021 om 14:09 uur

@johndebrock

Hallo John,

Bedankt👍 voor de terugkoppeling. Succes met het werken via twee monitoren.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-