Reacties

Bvdweerd schreef op 16.02.2022 om 13:12 uur

Dit is niet alleen in VDL 2022 maar ook Xpro13

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 13:21 uur

@Bvdweerd

Beste B,

Ik heb Uw probleem niet kunnen reproduceren

de tijdlijn die U in PNG laat zien is dit beeld of geluid, daar het bij mij wel werkt

Sc6

Blijf gezond

M.vre.gr

Michael

 

Bol schreef op 16.02.2022 om 13:25 uur

Hallo @Bvdweerd,

Als ik de mappen van VDL 2022 en Pro X13 kijkt, zie ik ook het bestand Glow.vsx staan. Ik kan dit effect normaal activeren

Hebt u al eens geprobeerd om de programma-instellingen terug te zetten via: Bestand / Instellingen / Programma instellingen terugzetten...

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.02.2022 om 13:36 uur

Hallo @Bvdweerd,

Als mijn bovenstaand advies voor u niet de oplossing is, dan adviseer ik u om beide programma's te de-installeren en opnieuw te installeren zoals Magix Support adviseer.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 13:44 uur

@Bvdweerd

Beste BvdWeerd.

Het is vreemd dat het probleem in MVDL2022 en PROX 13 is.

Misschien heeft U iets aan dit schrijven van MAGIX Support

"Als u nog steeds problemen hebt met sommige functies, kunnen de volgende korte tips u misschien helpen:

Voer alle open Windows-updates uit en/of sluit de Microsoft Installer.

Installeer de nieuwste grafische kaart drivers handmatig. Ga hiervoor naar de website van de fabrikant van uw grafische kaart, download de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze.

Voltooi uw projecten voordat u een update uitvoert, aangezien er in sommige gevallen gegevensverlies kan optreden."

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 16.02.2022 om 13:56 uur

Hallo @Bvdweerd,

Zelf heb ik een soort probleem gehad in het verleden. Ik heb toen allebei de programma's opnieuw geïnstalleerd en mijn probleem is / was opgelost.

Mijn verklaring hiervoor is, dat tijdens het upgraden naar een nieuwere versie VDL en Pro X niet alles wordt vervangen bij Extra inhoud installeren.

Het is aan u of u beide programma's opnieuw gaat installeren. U zou eerst bv. Video Deluxe opnieuw kunnen installeren en zien of u probleem is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 17.02.2022 om 08:32 uur

Ik heb alles al geprobeerd terug zetten naar beginwaarden- alles vewijderd en opnieuw geinstalleerd. wat mij bevreemd is dat op de lijst van extr inhoud installeren deze niet aangevinkt kunnen worden. Hoe haal ik deze effecten ook weg. Magix heeft ook nog geen duidelijk advies gegeven ook de opmerking de videokaart opnieuw installeren had geen effect.

Bol schreef op 17.02.2022 om 09:33 uur

Hallo @Bvdweerd,

...Wat mij bevreemd is dat op de lijst van extra inhoud installeren deze niet aangevinkt kunnen worden. Hoe haal ik deze effecten ook weg...

Wat u zou kunnen proberen is het volgende:

  • ga naar: alle instellingen van Windows.
  • ga naar : Apps / onderdelen / Magix Video Deluxe Premium / Plus (Sjablonen en effecten)
  • klik tweemaal op verwijderen en op: Ja
  • zet een vinkje bij Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2)
  • klik op verwijderen
  • nadat ze zijn verwijderd, ga dan naar: Hulp / Extra inhoud installeren.
  • Installeer Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2) opnieuw.

Mocht u ander problemen ondervinden met een van de ander pakketten, dan zou u deze net als bij Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2) ook op deze op dezelfde manier kunnen verwijderen en opnieuw installeren via Hulp / Extra inhoud installeren

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 21.02.2022 om 16:39 uur

Vreemd is dat ik Xpro wel de mogelijkheid heb om sjablonen en effecten te kunnen verwijderen maar bij VDL is er geen mogelijkheid. Ik zal alles verwijderen en daarna opnieuw installeren om te zien of er dan een aparte mogelijkheid is om deze te verwijderen..

Bol schreef op 21.02.2022 om 16:48 uur

Hallo @Bvdweerd,

Zeer vreemd bij VDL 2022 is het ook mogelijk om de sjablonen en effecten te verwijderen als bij Video Pro X13

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 21.02.2022 om 18:56 uur

VDL opnieuw verwijderd en daarna gerinstalleerd geen mogelijheid om de efeecten opnieuw te inststalleren.

zie afdruk bijXpro wel ra ra hoe kan dat.?

Bol schreef op 21.02.2022 om 19:09 uur

Hallo @Bvdweerd,

Als u Magix Video deluxe Premium ( sjablonen en effecten) niet ziet, dan zal dat kunnen betekenen, dat deze (nog) niet zijn geïnstalleerd. Ga naar: Hulp / Extra inhoud installeren. Waarschijnlijk staan deze reeds aangevinkt. U moet deze dan alsnog handmatig installeren.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.02.2022, 19:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 22.02.2022 om 10:56 uur

Ze zijn wel geinstalleerd, want ik kan ze gebruiken. maar ik kan ze niet verwijderen.

Bol schreef op 22.02.2022 om 11:42 uur

Hallo @Bvdweerd.

Ik heb zoiets nog niet meegemaakt. Ik verwacht, dat deze ook niet te vinden zullen zijn bij: Een programma verwijderen of wijzigen. Maar u zo daar even kunnen kijken.

Hebt u al VDL 2022 al eens op deze wijze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? [Klik hier]

Als uw probleem hiermee niet is oplost, neem dan contact op met Magix Support [Klik hier]

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 22.02.2022 om 12:59 uur

@Bvdweerd

Beste BvdWeerd.

Na het bekijken van Png 21.02.2022 om 18.56 uur zie ik dat U MVDL 2022 als upgrade heeft geïnstalleerd, en MVPX13 als nieuw aankoop product.

Is dat correct.

Vriendelijke groet

Michael

Bvdweerd schreef op 22.02.2022 om 15:00 uur

ja klopt Xpro heb ik gekocht als upgrade op 04-10-2021 en VDL als verlenging update service op 02-03-21

Bol schreef op 22.02.2022 om 15:24 uur

Hallo @Bvdweerd,

Voor zover ik het kan beoordelen, kan je aan de hand van uw afbeelding niet zien of het hier nu gaat om een upgrade of een geheel nieuw aankoop. De datums in uw afbeelding geven alleen de installatiedatum aan. U hebt Video Deluxe premium op 21-02-2022 en Video Pro X op 01-02-2022 geïnstalleerd. U hebt Magix Video Pro X (sjablonen en effecten) op 17-02-2022 verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.

Maar goed, het blijft mij een heel groot raadsel, waarom u Magix Video Deluxe Premium ( sjablonen en effecten) niet ziet. Als u Video Deluxe eerst eens grondig verwijderd, zoals ik u aanbeveelt, dan moet het allemaal goed komen. Laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.02.2022 om 15:33 uur

Hallo @Bvdweerd,

Dan loopt bij u de updateservice datums voor Pro X13 af op 04-010-2022 en die Video Deluxe op 02-03-2022. Hebt u wel het juiste P3-serienummer gebruikt om VDL 2022 te activeren? Zie waar kan ik het serienummer vinden?

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 23.02.2022 om 11:46 uur

Mijn probleem met het niet werken van de effecten is opgelost. ik ontving van Magix de volgende link:

Thank you for your message. Please download and install this Visual C++ package and then it should work: 
https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=30679

Hiermee is dit probleem opgelost. echter ik heb nog steeds niet alle sjablonen in VDL B.V.

overgangen heb ik er maar 4 filmsjablonen basic heb ik niet intro's outro's basic niet collages basic heb ik ook niet.

Hoe los ik dit op??

Bvdweerd schreef op 23.02.2022 om 11:49 uur

ik heb Xpro13 en VDL pr 2022 verwijderd met Revo en daarn aopnieuw geinstalleerd.

ik kreef bij VDL niet een scherm met extra inhoud installeren.

mi-bo schreef op 23.02.2022 om 12:01 uur

@Bvdweerd

Beste BvdWeerd.

Dan is het probleem nog niet helemaal opgelost.

Gebruik de bestaande ticket nummer, en stel dan het probleem aan hun voor.

Vriendelijke groet

Michael

Bvdweerd schreef op 23.02.2022 om 12:01 uur

Hierbijn nog een printscreen van Magix programmas die installeerd zijn

Bol schreef op 23.02.2022 om 12:21 uur

Hallo @Bvdweerd,

Wat is uw Windows versie 10 of 11?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2022, 12:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.02.2022 om 12:45 uur

Hallo @Bvdweerd,

Waarschijnlijk werkt u met Windows 11. Als dat zo is, dan zou Windows 11 wel eens uw probleem kunnen zijn. Want Magix Video deluxe Premium | Magix Video Pro X ( sjablonen en effecten) zijn beide nog 32 bits programma's. Ik heb ergens gelezen, dat W11 anders omgaat met 32bits. zie: Windows 11 systeemvereisten U zou dit kunnen voorleggen aan Magix Support.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2022, 12:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-