Reacties

Bol schreef op 13.11.2023 om 16:30 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

Uw probleem heb ik niet in Windows 10 kunnen reproduceren. Ik kan MP4 bestanden zonder problemen op de tijdlijn van VDL2024 zetten. Waar komen deze mp4 bestanden vandaan?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Danny-Desport schreef op 13.11.2023 om 16:57 uur

De bestanden komen van mijn map afbeeldingen op de pc. Ik heb nog een oudere versie van video deluxe op mijn pc staan, kan dit misschien invloed hebben?

Bol schreef op 13.11.2023 om 17:11 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Welk Video Deluxe versie is dat?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 14.11.2023 om 14:33 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Bedankt👍 voor het toe mailen van de MP4 bestanden. Ik heb e.a. voor u uitgetest en kan uw probleem in Windows 10 niet reproduceren. Ik heb u via persoonlijke berichten verschillende adviezen gegeven. Mocht u er niet uitkomen, dan is mijn advies om contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Danny-Desport schreef op 14.11.2023 om 14:37 uur

ok, bedankt, misschien moeten ze een volledig nieuwe versie toesturen omdat de mijne beschadigd is.

Ik hou je op de hoogte.

Grtn

 

Danny

Bol schreef op 14.11.2023 om 15:15 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Magix Support zal u geen nieuwe volledige versie toesturen, omdat u deze zelf opnieuw kan downloaden en installeren.

Zie:

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 14.11.2023 om 16:44 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Ik heb uw toe gemailde mp4 clips geconverteerd en via WeTransfer naar u teruggemaild. Laat mij weten of deze clips nu wel bij u op de tijdlijn afspelen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Danny-Desport schreef op 14.11.2023 om 21:08 uur

heb net die 2 clips geprobeerd, het is net hetzelfde probleem, met foto's lukt het wel, mp4 wordt niet herkend. Grts

Bol schreef op 14.11.2023 om 21:17 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Kunt u de mp4 clips wel afspelen in Windows mediaplayer?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Danny-Desport schreef op 14.11.2023 om 21:21 uur

ja, buiten het programma kan ik alles gewoon afspelen, ik zal morgen proberen te herinstalleren, ik hou je op de hoogte. grts

Bol schreef op 15.11.2023 om 18:27 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Bedankt voor uw terugkoppeling, dat uw mp4 bestanden afspelen in bv. Windows Media Player. Ik ben zeer benieuwd of het herinstallatie van VDL2024 uw probleem hebt opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Danny-Desport schreef op 15.11.2023 om 18:51 uur

heb een tip gekregen van Magix Support, ik heb nu beeld op het weergavescherm en op de tijdlijn, ik heb ook een klein projectje gebrand en alles lijkt normaal, ik kan wel in het importscherm de afbeeldingen van mp4 niet zien, deze zijn nog altijd groen. Ik heb het volgende moeten doen: programma openen, klikken op bestand, instellingen, programma en apparaatopties; vervolgens de instellingen van de "import", "editing" en "export" veranderen in CPU en klikken op ok. ik zal nog navraag doen voor die groene velden rechts, ik hou je op de hoogte, alvast bedankt voor je bijstand. Grts, Danny

Bol schreef op 15.11.2023 om 19:22 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Wederom bedankt👍 voor uw terugkoppeling. U gaf via een persoonlijk bericht aan dat u een Intel(R) Core(TM) i7-10700F CPU @ 2.90GHz processor had. Maar deze processor heeft geen geïntegreerde Graphics videokaart.

Op de vraag wat voor Video Kaart u hebt, heb ik nooit een antwoord op gekregen. Waarschijnlijk hebt uw videokaart niet de laatste videokaartdrivers. Kun mij alsnog aangeven wat voor videokaart in uw computer zit. U kunt dit zien bij het Apparaatbeheer / Beeldschermadapters.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2023, 16:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.11.2023 om 14:41 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Als moderator kon ik uw probleem niet echt loslaten. In een persoonlijk bericht hebt u aangegeven, dat er een Nvidia GeForce GT 730 uit 2014 in uw computer zit. Ik heb reeds aangegeven dat deze kaart niet meer door Magix Video Deluxe 2024 wordt ondersteund. Door op de hardware versnelling op CPU te zetten was u uw probleem gedeeltelijk opgelost. Hedenmorgen had ik een forumlid aan de telefoon met een gelijksoortig probleem als de uwe. Dit forumlid hebt zijn probleem weten op te lossen door alle hardware versnellingen op Microsoft Warp device te zetten. Misschien is dit ook de oplossing voor u.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.11.2023 om 18:17 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Zoals ik u al heb aangegeven in een van mijn persoonlijke berichten aan u, heb ik uw probleem ook maar eens voorgelegd aan Magix Duitsland.

In het kort heb ik dit geschreven:

"Wanneer een forumlid VDL2024 plus opstart, worden zijn MP4-bestanden niet herkend. Noch in de Mediapool als op de tijdlijn. Het forumlid geeft aan, dat zijn processor een Intel(R) Core(TM) i7-10700F CPU @ 2,90GHz is. Naar mijn mening is deze nog steeds uitstekend, ondanks het feit dat deze Intelprocessor geen geïntegreerde grafische videokaart heeft". Zijn videokaart is een Nvidia GeForce GT 730.

Vandaag kreeg ik dit antwoord op mijn gestelde vragen vanuit Duitsland.

Ik ben het geheel met u eens, dat een Nvidia GeForce GT 730 niet compatibel is met VDL2024 plus. Om toch met VDL2024 plus probleemloos te kunnen werken, bevelen wij een NVIDIA Geforce GTX 1050 of hoger aan. Zie voor verdere technische vereisten: De technische gegevens in één oogopslag - MAGIX Video deluxe. Ook was Magix het eens met mijn stelling w.b.t. uw Intelprocessor.

Conclusie: als u uw videokaart zou upgraden naar NVIDIA Geforce GTX 1050 of hoger zou uw probleem opgelost moeten zijn. Mijn advies, neem eens contact op met een gerenommeerde computerwinkel en vraag daar wat voor u de beste oplossing zou kunnen zijn. Ik wens u heel veel succes met uw beslissingen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-